poniedziałek, 18 czerwca 2012

Piękny nude ze złotym shimmerem Vollare 339

Nie spodziewałam się po tym lakierze tak fajnego efektu. To pierwszy z tej firmy, nigdy nie kupowałam, byłam sceptycznie nastawiona. Lakier kupiłam po długich namysłach w sklepie z art do włosów. Przykuł moją uwagę ogromny wybór kolorów, zdecydowałam się tylko na jeden, w kolorze ciepłego beżu. 



Cena: 3,50
Pojemność: 10ml


Wg mnie schnie wolno podobnie jak lakiery Safari (choć jest parę wyjątków, niektóre schną szybciej mam dwa i jest między nimi różnica). Przy takich lakierach wystarczy dać jakiś wysuszacz i po sprawie.
Jeśli chodzi o samo malowanie to nie mam  zastrzeżeń, lakier nie smuży, kryje wystarczająco po 2 warstwach, daje ładny naturalny efekt na paznokciach a mimo to coś tam się dzieje poprzez ten złoty shimmer.


Pędzelek standardowy, wygodnie się nim maluje i łatwo wyprowadzić nim lakier przy skórkach. Gęstość lakieru także mi odpowiada, nie ciągnie się, nie jest zbyt gęsty.





Muszę skrócić paznokcie bo zaczęły się zawijać, nie lubię tego, trochę mnie to irytuje. Szczególnie wskazujący, już nie mam na niego patrzenia :P

Nie mam się do czego przyczepić, jedynie te wysychanie, ale pomijam ten fakt, lakiery w tym przedziale cenowym nie będą idealne.

Jeśli macie inne kolory z tej serii napiszcie jak się sprawdzają, może jeszcze coś dokupię.

41 komentarzy:

  1. Ja mam kilka lakierów Safari i dla mnie są w sam raz. Lubię je za cenę i krycie, chociaż odpryski są po dwóch dniach, ale za 3 zł dużo wymagać nie mogę. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam dwie szt i oba są inne, nawet nie wysychają jednakowo, jedne szybciej drugie wolniej, ale widzę też różnicę w konsystencji co nie zmienia faktu że za tą cenę warto popróbować :)

      Usuń
  2. Bardzo łądny kolor :)Nigdy nie kupowałam lakierów tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny, niestety nie mam dostępu do tych lakierów :(

    dodałam do obserwowanych :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo a ja myslałam że są łatwo dostępne, ja je widzę wszędzie :P

      Usuń
  4. Śliczny :D bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajnie się prezentuje, ale ja ostatnio mam jakąś fazę na kolorowe pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja oczywiście też ale czasem potrzebuję odpocząć od koloru :)

      Usuń
  6. Śliczny kolorek - nigdy nie widziałam nawet lakierów tej firmy ;) BTW masz śliczne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolor :)
    Mam 2 lakier Vollare, ale jeden z nich w ogóle nie kryje, drugi na szczęście jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widzisz to jak w każdej marce, krycie zależy od koloru :)

      Usuń
  8. Nie znam firmy ale kolor mi się podoba- lubię zwykłe nude;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie zwykłe nude na wiele okazji się sprawdzają :)

      Usuń
  9. bardzo ciekawy kolor, piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. taki stonowany, cudny nudziak :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny chyba właśnie dzięki pobłyskom :) jak skracasz pazurki to może teraz migdałki ? :>

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się i mam nawet podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie kolory na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kojarzę tę firmę, ale niestety u mnie nie ma takich ładnych kolorów :(

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny lubie takie mini drobinki swiecace :) kolor dosc ciekawy- taka kawa z mlekiem:)

    OdpowiedzUsuń
  16. JA Lubię lakiery DaVinci, ale ten kolorek nie jest mój

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny kolor, szczególnie podobaja mi sie złote drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurczę, to jeden z dwóch [na razie] nudziaków, jakie w ogóle mi się podobają, jest prześliczny. I paznokcie masz bardzo ładne.
    Mnie jeszcze nigdy nie chciało się wyhodować długości prowadzącej aż do zawijania po bokach płytki. Pominąwszy wygodę, jako malarz, który czasem musi przejechać palcem by w określony sposób rozetrzeć farbę na swoim obrazie - muszę przycinać na krótko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lakier sliczny! Mam sporo krótsze paznokcie od Twoich i też się zwijają, Strasznie tego nie lubię. Czy ktos wie, czy mozna temu jakos zaradzić?

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny kolorek, ja chcę taki kształt paznokci jak Ty masz, ale niestety mam bardzo kruche i delikatne pazurki, które zaraz się rozdwajają...;/

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny kolorek i ładnie opalizuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny, ciepły kolor! Bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładny, do moich dłoni byłby pewnie toffiowy bardziej niż nude :) ale podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  24. szalenie mi się ten kolorek podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglada na prawde fajnie i jest kolorem nie zbyt rzucajacym sie w oczy, co dla mnie jest wielkim plusem :)
    Pozdrawiam, Klaudia ;)
    Zapraszam na mojego bloga na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.