wtorek, 12 czerwca 2012

Bielenda Bawełna masło do ciała


Skład: Aqua, Butyrospermum Parkii, Caprylic/ Capric Trigyleride, Ethylhexyl Stearate, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-18, Glyceryl Stearate, Glicerin, Cyclopentiloxane, Stearic Acid, Isodecyl Neopentanoate, Dimethicone, Propylene Glycol, Gossypium Herbaceum (Cotton) Seed Extract, Allantoin, Sodium Hyaluronate, Disodium EDTA, Triethanolamine, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Ethylhexylglycerin, Polyaminopropyl Biguanide, DMDM Hydantion, Parfum, Geraniol, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool.


Pojemność: 200ml
Cena: 12zł

Zapach: bardzo ładny, subtelny i na pewno nie zmęczy nosa po dłuższym stosowaniu, wyczuwalny na skórze do 2 godz po aplikacji.

Konsystencja: lekka, to bardziej krem niż masło, błyskawicznie się rozprowadza i bardzo szybko wchłania nie zostawiając tłustej warstwy, na skórze zostaje delikatny film który daje efekt wygładzonej skóry.


Masło sprawdza się po depilacji nóg, wszelkie suche skórki na nogach znikają, świetnie nawilża, dodatkowo zostawia na skórze delikatny, przyjemny, kobiecy zapach. Bardzo przypadł mi go gustu.
Jest mniej wydajne niż masełko z granatem i z awokado, choć z reguły opakowanie masła 200 ml wystarcza mi na 3 tyg codziennego smarowania, smaruję ciało tylko raz dziennie, wieczorem, wtedy nakładam taką konkretną warstwę.

Bardzo lubię masła od Bielendy, to jedne z lepszych na polskim rynku. Kolejne masło na którym się nie zawiodłam :)

42 komentarze:

  1. Zastanawiam się dlaczego jeszcze go nie mam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam okazję testować masło z granatem i bardzo przypadło mi do gustu. Z serii Bawełna miałam mleczko do ciała i też było całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz jest na dużej promocji w Rossmannie chyba się skuszę ale mam mleczko do ciała z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze bardziej utwierdziłam się w przekonaniu, że muszę je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię Bielendę, ale tak długo wykorzystuję jedno masło, że nie jestem w stanie szybko wypróbować kilku wariantów ;)

    Hahaha, śniłaś mi się dziś :D ale to był taki... niegrzeczny sen ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe jak pachnie... bo mleczko do ciała z tej serii to kicha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam porównania z mleczkiem, darowałam sobie zakup :)

      Usuń
  7. fajnie, że nie zawiera oleju mineralnego, ale skład jednak nie powala :/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam dwa mazidła i przy mojej systematyczności to dłuuugo będę je kończyć, więc nowych nie kupuję :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe masło, nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam, mam i bardzo go lubię, Bielenda raczej mnie nie zawodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. masełka od bielendy jeszcze przede mną. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. 21 czerwca jest na to masło promocja w Rossmannie z 14,99 na 7,49 więc warto

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam kosmetyki o zapachu bawełny;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest na mojej liście zakupowej - będzie niedługo na promocji w Rossmannie :)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiele dobrego słyszałam o tym masełku , ale mam jeszcze kilka innych do zużycia więc musi na mnie poczekać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak najpierw wykańczamy zapasy, nie chomikujemy nadto :)

      Usuń
  16. 21 czerwca w rosmmanie będzie promocja na te masełko, będzie można go kupić za 7.49 więc po twojej opinii na pewno warto. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam na nie ochotę od dawna, kupię, jak trochę sobie z zapasami poradzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawią mnie masła z Bielendy, ale nie wiem na jakie miałabym się zdecydować :D.

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam masła, muszę sobie kupić

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam tylko peeling z tej firmy, trzeba wypróbować jakieś masełko:)

    OdpowiedzUsuń
  21. wolałabym wersję o owocowym zapachu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam czasami przesyt owocowych dlatego szukam czegoś innego dla odmiany, brakuje mi maseł i kwiatowych zapachach :)

      Usuń
  22. jest na mojej liście zakupowej, ale najpierw muszę wykończyć wszystko inne :))

    OdpowiedzUsuń
  23. z Bielendy nie miałam jeszcze żadnego masełka, ale czytam tyle pozytywnych recenzji o nich, że koniecznie muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  24. Cenię Bielende za składniki,bo stara się w większej mierze skupiać na ekologiczności
    nigdy nie miałam masła z ich firmy zawsze sięgam po masło z perfecty (uwielbiam je za zapach i gęstą, treściwą konsystencję zauważyłam że spłyca rozstępy-poprawia jędrność skóry)Latem wolę coś lżejszego-nawilżające mleczka...ale w końcu czas wypróbować i bielende.Ewelinko skoro jesteś zadowolona z tych masełek warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam, obecnie mam oliwkę i jestem mega zadowolona.
    Miałam awokado i z niego również byłam bardzo zadowolona.
    Myślę, że to naprawdę dobre masła.
    Zachęciłaś mnie, następne będzie bawełniane lub to nowe z orzechem włoskim.
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja wczoraj kupiłam mleczko do ciala z tej serii. Zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  27. Masełko na pewno jest fajne, ale ja nie przepadam za takimi zapachami, chociaż mam straszną ochotę na jogurtowy mus Bielenda, którego niestety nie mogę nigdzie znaleźć...;/

    OdpowiedzUsuń
  28. Masła do ciała zawsze sa fajne, tylko niekiedy ich zapachy odstraszaja... i to bardzo :/
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Po takiej recenzji nic innego jak tylko iść i kupić :) na pewno wypróbuje w najbliższym czasie.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. masełka fajna rzecz, ale jednak wolę wersje owocowe

    OdpowiedzUsuń
  31. Używam obecnie masełka z czarna oliwką (z Bielendy oczywiście) jak je skończe to wezmę bawełnę w obroty :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.