piątek, 17 października 2014

Tonizująca i odświeżająca maseczka do twarzy Bania Agafii


Wydaje mi się, że nadal jest spore zainteresowanie maseczkami do twarzy Bania Agafii. Wypróbowałam już trzy tej marki. Jako pierwszą kupiłam dziegciową, używałam jej wiosną i byłam z niej bardzo zadowolona, to była oczyszczająca glinka, lekko ściągająca, recenzja tutaj http://beautywizaz.blogspot.com/2014/05/dziegciowa-maseczka-oczyszczajaca-do.html


Kolejne jakie zamówiłam to:

  • express odświeżająca
  • daurska tonizująca 
Tylko z jednej jestem zadowolona.





Express Odświeżająca
Ma bardzo przyciągające turkusowo- złote opakowanie i przyjemnie pachnie miętą. Zapach tej maski ,ku mojemu zdziwieniu nie przypomina zapachu gum do żucia, herbaty miętowej czy pasty do zębów :) Byłam ciekawa zapachu tej mięty i odczucia mam bardzo pozytywne, pachnie świeżo, lżej niż tradycyjna mięta. Według mnie jest przyjemny, nie za mocny i odprężający. 
Maska jest idealna po ciężkim dniu, doskonale sprawdzała mi się w upalne dni. Chłodzi, silnie mrowi skórę, naprawdę relaksuje! Z efektów jestem bardzo zadowolona. Skóra po zmyciu jest gładka, nawilżona i zrelaksowana jak po masażu :) Konsystencja bardzo lekka, trochę żelowa. Nie zastyga na twarzy na skorupkę. Łatwo się zmywa. 

Lekka maska na syberyjskich ziołach, głęboko nawilża, tonizuje, szybko regeneruje zmęczoną skórę. Dzięki naturalnym składnikom maska działa natychmiast i efektywnie, usuwa ślady zmęczenia, odświeża i udoskonala kolor twarzy. 
Organiczne ekstrakty wiązówki błotnej, irysa syberyjskiego i przewrotnika pospolitego – zawierają dużą ilość kwasów organicznych, flawonoidów, posiadających antyoksydacyjne, nawilżające, przeciwzapalne i gojące działanie. Przywracają prawidłową przemianę materii  w skórze, zapobiegając pojawieniu się oznak starzenia się.

 Aqua, Glycerin, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Organic Spiraea Ulmaria Extract (organiczny ekstrakt wiązówki błotnej), Iris Sibirica Extract (irys syberyjski), Mentha Piperita (Peppermint) Leaf Extract (mięta), Alchemilla Vulgaris Extract (przewrotnik pospolity), Mentha Piperita (Peppermint) Leaf Oil (olejek miętowy), Xanthan Gum, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Hydroxide, Parfum, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid.






Daurska Tonizująca
Po tej masce nie widzę żadnych efektów. Niby działa przeciwstarzeniowo... Miała nawilżać, wyrównywać koloryt twarzy ale ja takich efektów po tej maseczce nie zauważyłam. Za każdym razem po zmyciu skóra jest nieco gładsza i to wszystko. Jest dość gęsta, kremowa, nie zasycha na twarzy. Trudno się zmywa, na skórze jest jakby trochę tłusta, marze się, dlatego do jej zmycia używam gąbeczki. Wydaje mi się, że ma kwiatowo- ziołowy zapach. Delikatny. Czuję nuty rumianku.
Na pewno jej więcej nie zamówię, nie działa na moją skórę. 

Maska na ziołach z Darii czystego ekologicznie rejonu na pograniczu Rosji i Chin, specjalnie stworzona do delikatnej pielęgnacji zmęczonej i wrażliwej skóry twarzy. Usuwa podrażnienia, nawilża, podnosi ochronne właściwości skóry, zwracając skórze zdrowy i zadbany wygląd.
Daurska lilia i sok ogórecznika - nawilżają i tonizują, zrównują koloryt twarzy, usuwają odczucie ściągania skóry, przywracają uczucie komfortu.
Cladonia śnieżna  - zawiera unikalny kwas usinowy, który aktywizuje procesy regeneracji i skutecznie chroni skórę przed zmianami związanymi z wiekiem
Organiczny ekstrakt rumianku  - posiada właściwości bakteriobójcze i gojące.


 Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Butyrospermum Parkii (SheaButter) (masło shea), Cetearyl Alcohol, Glycerin, Organic Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract (organiczny ekstrakt rumianku), Kaolin (biała glina), Lilium Davuricum Flower Extract (ekstrakt daurskiej lilii, Organic Citraria Nivalis Extract (organiczny ekstrakt cladonii śnieżnej), Borago Officinalis Juice (ogórecznik), Xanthan Gum, Sodium Cetearyl Sulfate, Carbomer, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid.






Obie maski kosztują około 5- 6 zł. Saszetka ma pojemność 100 ml.

Dostępne tutaj:
http://lawendowaszafa24.pl/
http://skarbysyberii.pl/pl/

Jakie są Wasze opinie na temat masek Bania Agafii? :)

8 komentarzy:

  1. bardzo korzystne ceny za taką pojemność. kiedyś tam wypróbuję jakąś na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupię sobie ta pierwsza następnym razem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobne wrażenia do Ciebie, tę odświeżającą baaaardzo polubiłam, daurskiej już nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odświeżająca przyjemnie relaksuje, trudno jej nie polubić :-)

      Usuń
  4. Na jak długo wystarcza taka 100ml saszetka? :D
    Angie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie zużywają się tak samo, zależy od konsystencji. Mi wystarczają na około 2,5 do 3 ech miesięcy :-)

      Usuń
  5. wersja express mnie zaciekawiła :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.