niedziela, 3 czerwca 2012

Celia maseczka na twarz i okolice oczu kolagen, algi + świetlik



Maskę kupiłam pod wpływem dobrych recenzji na wizażu, tyle tam dobrego  o niej piszą, że bardzo chciałam spróbować. Nie było łatwo ją dostać, trochę się naszukałam, bardzo słaba dostępność. 
Ciekawiła mnie głównie ze względu że nadaje się do nakładania w okolice oczu. 


60 ml maseczki zamknięte w standardowej tubce charakterystycznej dla masek, cena bardzo niska, zapłaciłam za nią 7zł, w porównaniu do masek które kupuję przeważnie w saszetkach po 2-3zł to jak darmo :D

Nakładam ją grubą warstwą na około 20min, połowa przeważnie się wchłania po tym czasie.
Wg zaleceń na opakowaniu można nie zmywać, nie ryzykowałam, kiedyś inną maskę tak zostawiłam (to była maska Perfecty chyba)  i zapchała mnie, miałam wysyp kaszki na policzkach mimo to że zmywana bardzo dobrze mi służyła.



Działanie: wygładza, skóra jest przyjemna w dotyku, nawilża-pozbyłam się suchych skórek na skrzydełkach nosa (czasem mam z tym problem). Obrzęków pod oczami nie zmniejsza, nie ma co liczyć na rozjaśnienie zasinień, nie uczula, nie piecze w oczy.

Pachnie delikatnie "kremowo" nie irytuje, lubię ją nakładać jak zaplanuję dłuższe posiedzenie w wannie.


Wg mnie jest to maska do częstego stosowania, nie zostawiam jej do wchłonięcia, wolę zmyć te resztki i nałożyć krem, olejek, jakąś kapsułkę itp. Przeciętna, jak maski Rival De Loop, Perfecta. Czy kupię ponownie? Tak, to jest moje drugie opakowanie i na pewno będzie kolejne, masek sporo zużywam, lubię :) Dla mnie to jest bardzo przyjemne :)

27 komentarzy:

  1. O wygląda fajnie i nawet ją ostatnio widziałam u siebie to wiem gdzie kupić;) Lubie maseczki w tubkach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o niej :) Musi byc ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam o niej, a bardzo lubię maski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ich nigdy nie spotkałam, ale moja koleżanki mi ostatnio napomknęła o maskach Celii, a tą wychwalała pod niebiosy. Chyba trzeba poszukać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. no za taką cenę to i ja bym ją wzięła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę tę maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie się kompletnie nie sprawdziła, jak sobie przypomnę ten ciężki do zmycia śluz, który zostawiała na twarzy... bleh! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmywam maski gąbeczką, nie cierpię tego robić dłońmi bo mi się marzą :P

      Usuń
  8. bardzo podoba mi sie skład, mam zaufanie do Celii, przekonuje mnie cena- chyba ise skusze na próbe:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że z dostępnością jest tak kiepsko:(

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam jeszcze nic z Celii.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda że jest słabo dostępna. Nieraz widziałam w sklepach z tej serii Mleczko ale maski nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cena kusząca :) ale mam małe ale :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy o niej nie słyszałam, ale naprawdę fajnie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa- nie słyszałam o niej. Być może poszukam jej w najbliższym czasie, bo przez moje problemy i leczenie cera stała się bardzo sucha, więc taka maska dobrze by jej zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mam przesuszenia robię często maseczki, bardzo pomocne są :)

      Usuń
  15. nie słyszałam jeszcze o tej maseczce, cena niska;) ale weszłam tu ze względu na tematykę włosową;) którą najbardziej się interesuje, piękne włosy! śliczna twarz!
    Fajny blog dodaje do obs.;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa muszę się za nią rozejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie widziałam nigdy jeszcze tej maseczki może jak spotkam może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej, mam takie pytanie odnośnie Twoich włosów - masz je obcięte na prosto czy w jakiś sposób cieniowane?
    :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak sa cieniowane tylko na falowanych to slabo widać

      Usuń
  19. Nigdy się z nią nie spotkałam :d
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. a powiedz mi gdzie ja mozna dostac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w małych drogeriach, w sieciowych jak na razie nie spotkałam

      Usuń
  21. Również nigdzie jej nie spotkałam, a szkoda. Jeśli gdzieś zobacze - na pewno będzie moja! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.