środa, 20 czerwca 2012

Inglot 341 fiolet z drobinkami

Uwielbiam ten kolor, mimo tego że bardzo ciemny fajnie wygląda na paznokciach, jest to najciemniejszy odcień w mojej kolekcji oprócz koloru czarnego, którego używam jako bazy pod inne lakiery. 
Czarnych i mocno brązowych odcieni solo na paznokciach nie lubię, zle się z nimi czuję. 
Fiolet w kolorze ciemnej śliwki idealnie pasuje do moich dłoni, bez względu czy są opalone czy też nie.



Lakier się mieni. Ma w sobie srebrne i fioletowe drobinki które pięknie wyglądają w świetle sztucznym i słonecznym.
Na paznokciach 2 warstwy.


Pokusiłam się o dodanie flejków z My Secret i to był błąd, niesamowicie go oszpecił, żadnego połysku, wygląda to smętnie i po prostu brzydko.

33 komentarze:

  1. lakier piękny :) lubię takie i w sumie dawno tak ciemnych lakierów nie używałam, ale lato jest ot teraz pastele rządzą ;)))

    i faktycznie oszpeciłaś go tym My Secret :((((
    sam w sobie jest cudny i nie ma co kombinować :D chyba że nadającym blasku top coatem

    OdpowiedzUsuń
  2. ja z inglota mam tylko jeden lakiem i jest nim czarny pękacz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam lakier cudny,mimo,że flejksy lubię,to akurat tutaj są zbyteczne;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może gdybyś nałożyła cieniutką warstwę flejksów i na to top coat byłoby super... Mam taki własnie śliwkowy lakier z brokatem i flejksami z mk nails... Jeden z moich ulubionych;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię flejków z My Secret, nie. Zresztą tak jak pisałam u siebie, choć nie przepadam za Inglotem to w kwestii flejków oni mają je najlepsze.
    Sam lakier ma świetny kolor i wydaje mi się, że w jego przypadku faktycznie nie trzeba nic dodawać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno kupię z Inglota bo te z My Secret są słabe

      Usuń
  6. a mi sie wlasnie z my secret bardziej podoba !

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny ten lakier Inglota <3 Wygląda jak kamień szlachetny noc kairu ;)) Świetny!

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny jest :) bez fleków znaczy się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię takie bardzo ciemne kolory choć teraz częściej sięgam po te wszystkie papuzie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ŁAdniutki, jednak dla mnie za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  11. o kurde, jakie cudowny kolor, jeszcze z tym sercetem, mmmm :D

    OdpowiedzUsuń
  12. nie dla mnie, zbyt ciemny, pewnie źle bym się w nim czuła. :P

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny, tylko dla mnie na pore zimową ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Racja, sam w sobie lakier jest piękny :)! Nie potrzeba mu już nic.

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi sie efekt inglot solo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie co za dużo to nie zdrowo :) Sam wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie bez top coatu z MS wygląda o niebo lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  18. Z flejksami wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. a mnie się podoba w obu wersjach. a fejksy z MS lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja jestem bladzioch :D strasznie bym wyglądała

    OdpowiedzUsuń
  21. Odważny kolorek ! :))
    Pozdrawiam, Klaudia :)
    Zapraszam na nowa notke :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się bardzo podoba z flejków z My Secret,ślicznie wyglądają na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jeśli mogłabyś wysłac mi swój adres ;) chciałam wysłac Ci kartkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lakier śliczny ale ich ceny ostatnio mnie zabijają... ;(
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.