środa, 20 czerwca 2012

Ach Ci faceci...

Dwa lata temu zmieniłam CHŁOPAKA na MĘŻA i zauważyłam spadek wydajności działania, w szczególności w aplikacjach biżuteria-kwiaty, które działały dotychczas bez zarzutu w CHŁOPAKU. Dodatkowo MĄŻ- widocznie samoistnie- odinstalował kilka bardzo wartościowych programów takich jak: ROMANS i ZAINTERESOWANIE a w zamian zainstalował zupełnie niechciane przeze mnie KOMPUTER I SPORT. Rozmowa nie działa zupełnie a aplikacja SPRZĄTNIE DOMU po prostu zawiesza system. Uruchomiłam aplikację KŁÓTNIA aby naprawić problem ale bezskutecznie...

                                                                                                             Desperatka


Co robić???

CHŁOPAK jest pakietem rozrywkowym podczas gdy MĄŻ systemem operacyjnym :)
Spróbuj wprowadzić komendę C:\\\ MYŚLAŁAM ŻE MNIE KOCHASZ włączyć ŁZY oraz zainstalować WINĘ. Jeśli wszystko zadziała jak powinno MĄŻ powinien automatycznie włączyć aplikację BIŻUTERIA I KWIATY. Pamiętaj jednak, iż nadużywanie tej aplikacji może doprowadzić MĘŻA do wystąpienia błędu GROBOWA_CISZA lub PIWO :) 

PIWO jest bardzo nieprzyjemnym programem, który w pewnych sytuacjach może włączyć plik GŁOŚNE CHRAPANIE. Cokolwiek byś nie zrobiła, pamiętaj jednak, żeby nie instalować TEŚCIOWEJ. 


                                                      :D :D 

52 komentarze:

  1. Padłam - świetne i jakie prawdziwe :P Mąż jest jak windows vista ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe świetny wpis mam 28 lat jestem 7 lat po ślubie i dobrze cie rozumiem ach ci faceci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój mąż jest kochany ale to tylko facet :)

      Usuń
    2. tak mój tez ale oderwac go czasem od komputera no to sie trzeba napracowac hehe :)

      Usuń
  3. hahaha poległam! Sama to wymyśliłaś? Haha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, że to tylko faceci :D Tekst dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śledzę Twojego bloga już od dłuższego czasu, dodatkowo często wracam do archiwalnych wpisów, gdy poszukuję makijażowych inspiracji, ale wcześniej nie odważyłam się odezwać:) Aby poprawić sobie humor ostatnio oglądam kabarety, ale dopiero ten wpis mnie naprawdę rozbawił!:D Śmiałam się jak małe dziecko, ślicznie prosimy o więcej takich postów!:))) Aż zazdroszczę mężowi-nie dość, że Żonę ma przepiękną to jeszcze z cudownym, humorystycznym podejściem do życia-brawo! :D Dziękuję za poprawienie humoru!:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobre ;-) Strach za mąż wychodzić :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie bój się po ślubie jest równie fajnie a nawet lepiej, nie słuchaj bredni że po slubie miłość usycha, nieprawda! :)

      Usuń
  7. Ciekawe czy faceci na kobiety też coś takiego stworzyli - genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze, że ja mam jeszcze " pakiet rozrywkowy"..a co do Twojego "systemu" to może ma wyłączone aktualizacje, lub trzeba rozszerzyć mu pamięć.

    OdpowiedzUsuń
  9. To chyba z jakiejś książki, tak mi się coś kojarzy...?

    OdpowiedzUsuń
  10. Czarno na białym wytłumaczone i od razu wszystko jasne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. hahaha, ale się uśmiałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. mąż jak i teściowa u mnie w fazie testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. :D:D:D:D To ja mam coś pomiędzy pakietem rozrywkowym a systemem operacyjnym :D

    OdpowiedzUsuń
  14. hehehe ale się uśmiałam :D czysta prawda !

    OdpowiedzUsuń
  15. Wesoło:) uśmiałam się.
    Osobiście nie mogę narzekać tym bardziej, że oboje lubimy wiele tych samych rzeczy i mamy identyczne podejście. Jedyne co może być alarmujące to dłuższe przebywanie z moją Mamą- kocham ją ale nie rozumiem Jej tendencji do ulepszania;)))

    OdpowiedzUsuń
  16. hahaha, dobre i jakie prawdziwe :P

    OdpowiedzUsuń
  17. aplikacja SPRZĄTNIE DOMU po prostu zawiesza system
    System to zło^

    OdpowiedzUsuń
  18. Już gdzieś czytałam ten tekst , ale jest genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  19. jak to mówią mądrzy ludzie na pytanie czy wyjść za mąż
    - nie ma znaczenia, jak nie zrobisz,i tak będziesz tego żałować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. małżeństwo to wspaniała sprawa, jest lepiej niż przed ślubem, relacja między dwojgiem ludzi zależy od nich samych

      Usuń
  20. ciekawa jestem co by powiedział mąż czytając to :P

    świetne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwszą część napisz mu i zostaw na biurku stoliku, tam gdzie zauważy i daj znać jaka reakcja :)

      Usuń
  21. Hahahah :D Tylko czemu teściowej nie idzie odinstalować :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ukradłam i dałam na FB a nich się i moi znajomi pocieszą :D bo ja leżę i kwiczę :D

    OdpowiedzUsuń
  23. po prostu ... GENIALNY wpis ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. heh dobre :) niedługo już może sama się o tym przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie to prawdziwe... Mój działa na tym samym systemie operacyjnym. Tyle, że aplikacja PIWO to chyba jakiś wirus, bo mnie ma tendencje do namnażania. Zwłaszcza jak w pobliżu się pojawiają inni mężowie. Chyba zaraźliwe.

    OdpowiedzUsuń
  26. Widziałam już to kiedyś, ale za każdym razem bawi mnie do łez :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.