czwartek, 14 czerwca 2012

Pastelowy błękit od Wibo Express Growth 353

Rozbielony błękit, delikatnie wygląda na paznokciach. Kolor bardzo mi się podoba choć do wykończenia muszę się przyczepić. Lubię lakiery które mają piekny połysk temu zdecydowanie tego brakuje, poza tym wykończenie jest trochę takie "inne", tak nie wyglądają kremowe lakiery, może któraś z Was dokładniej go określi :) 



Wibo jest dostępne w każdej drogerii Rossmann, ja mam zawsze problem z zakupem tych lakierów, przeważnie kolory są wykupione, z nowej kolekcji jeszcze nie dorwałam niebieskiego, może w końcu spotkam.
Lubię te lakiery, jest spory wybór ładnych i modnych kolorów w niskiej cenie.
Ten kolor kryje bardzo słabo, konieczne są 3 warstwy, inaczej końcówki paznokci prześwitują. Schnie w normie, mimo to pomagam sobie wysuszaczem do lakieru (nie lubię czekać, zawsze mam coś do zrobienia).
 Po 3 warstwach kolor wygląda identycznie jak w buteleczce.
8ml lakieru kosztuje 5zł.


Dałam warstwę top coatu z Golden Rose.


Kolor ładny ale będę szukała dalej, potrzebuję jasnego pastelowego błękitu z POŁYSKIEM. 

27 komentarzy:

  1. bardzo ładny, taki delikatny się wydaje

    OdpowiedzUsuń
  2. mam go i bardzo się z nim lubię ♥♥ śliczne pazurki ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny :) chociaż nie przepadam za niebieskim na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem ładny ten przygaszony niebieski ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusisz tymi lakierami ! :D
    Masz ich pewnie masę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie widziałam go u mnie. wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za takim kolorem

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny kolorek!!:):) ostatnio wpadłam w sidła lakierów do paznokci;) no cóż.. zakochałam się hehehe;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny kolorek, uwielbiam lakiery z wibo :D

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny. :) ładnie prezentowałoby się na takiej bazie złotko które dostałam od Ciebie z Essence. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny jest! Sama miałam ten kupic:)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny kolor :) a twoje pazurki... marzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. cudny, ale mi narobiłaś ochoty na ten lakier, muszę sobie go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny kolorek;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię lakiery z WIBO z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.