piątek, 15 czerwca 2012

Manicure w czerwone kropeczki :)

Z dedykacją dla Simply bo lakier bazowy od niej dostałam :<)

Zauroczył mnie ten foil od Barry M, malować nim to sama przyjemność, schnie błyskawicznie i to jednowarstwowiec :)

Napatrzyłam się na wiele mani (jest takie słowo mani?) w kropeczki, zrobiłam u siebie, uważam że warto eksperymentować.







Barry M- 319 foil
Essence- 60 fateful desire (do zrobienia kropek użyłam sondy, można wykorzystać również szydełko lub szpilkę)
Miss Sporty- top z drobinkami oznaczenia brak



Lubicie kropki czy uważacie że są zbyt dziewczęce? :)

32 komentarze:

  1. Uwielbiamm kropeczki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę, że sam srebrny bardziej by mi się podobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O takie inne te kropeczki. Na srebrnym lakierze jeszcze nie widzialam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie Ci kropeczki wyszły, mi zawsze robią się jakieś mazidła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny mani - lakier Barry M super - ostatnio nawet się zastanawiałam nad nim i jego złota wersją, ale czytałam gdzieś, że trzeba kilka warstw i że szybko odpryskuje, więc zrezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. z eksperymentów wychodzi najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko ładnie tylko ja niezbyt lubie toppery...

    OdpowiedzUsuń
  8. to sreberko jest całkiem ładne :) jeszcze się nie odważyłam na srebrny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  9. całość wygląda super :) lubię kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny efekt, bardzo fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne :) tez bym sobie chetnie zrobila ale niestety moje paznokcie sa w oplakanym stanie ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten brokat z miss jest cudny.. Szkoda, ze na zdjęciach nie można pokazać jak cudny;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nieee, dlaczego kropki zbyt dziewczęce ? Pasują większości osób :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne :). Ja tylko nie przepadam za pastelowa, slodka wersja ktopek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny pomysł z tymi kropeczkami :))
    Pozdrawiam, Klaudia :)
    Oczywiscie zapraszam równiez do siebie na rozdanie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny pomysł;)
    jak zapuszczę swoje pazury to muszę sobie takie zrobić

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też ostatnio miałam paznokcie w kropeczki (prezentowałam nawet na blogu) i uważam że wyglądało to przesłodko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. szydełko? o kurde dzięki za świetny pomysł ! Uwielbiam cię :* :D
    a mani bardzo piękny, ale ja chyba wolałabym już bez brokaciku :)
    już srebro się świeci :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne kropeczki,ale ja nie przepadam za srebrnymi lakierami.

    OdpowiedzUsuń
  21. Biedronka na haju. Podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny efekt:) Podoba mi się połączenie bo miłość do sreberek solo mi przeszła;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.