czwartek, 7 czerwca 2012

Holograficzna trawka na paznokciach


Trawka służy do wtapiania w żel, ale nic nie stoi na przeszkodzie aby wtopić ją np w top coat. Dużo mam takich ozdób, rzadko używam nie przepadam za mocnymi błyskotkami na paznokciach dlatego nałożyłam ją na dwóch najmniejszych paznokciach które i tak nie są takie małe :) Mam szeroką, dużą płytkę jest co malować, wolałabym szczupłe paznokcie w kształcie migdała ale nie można mieć wszystkiego :) Byłyby szczuplejsze gdybym zaokrągliła  końcówkę... Ale u siebie zdecydowanie wolę kwadraty które nie są idealne szczególnie kiedy paznokcie są długie, boki lubią mi się podwijać w dół, takie już są.


Trawka daje bardzo ładny efekt, mieni się przeróżnymi kolorami w zależności od padania światła. Najlepszy efekt jest na ciemnych lakierach.


Na paznokciach mam tylko jedną warstwę brudnego fioletu od Safari, myślałam że na zdjęciach będą prześwitywały końcówki, często tak mam, niby dobrze wyglądają, robię zdjęcia i wychodzi piękny prześwit którego na żywo nie widać.


Jedna warstwa Safari-nie ma żadnego oznaczenia.
Warstwa top coat Golden Rose.
W mokry nałożyłam trawkę po czym pomalowałam dwukrotnie.

Mimo dwóch warstw trawka po dwóch dniach wywija się do góry, brzegi odchodzą, takie uroki. Jest problematyczna przy wtapianiu, bo też odstaje, trzeba ją dociskać delikatnie sondą żeby dobrze się wkleiła.
Dla cierpliwych :)  




27 komentarzy:

  1. mi od razu skojarzyło się z posypką do ciasta :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kłopotliwa, ale efekt fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawie ;)) przepiękny błysk pazurków ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świenty pomysł! :) A ja tak właśnie myslałam co zrobić z takimi ozdobami i już wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten Safari! A trawka to dla mnie jedna dla najtrudniejszych ozdób - cieżko ją jakoś sensownie użyć. Mi też kwadraty się podwijają kiedy są dłuższe :|

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolor, ale te świstające ozdóbki mnie nie przekonują

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie to wygląda :). Na każdym paznokciu byłoby przesadą, a tak to jest fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi też się bardziej podobają kwadraty od zaokrąglonych. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O wiele bardziej podoba mi się ten lakier Safari niż trawka, ale jest urozmaicenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. trawka dała super efekt ale ten kolor nie jest w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt bardzo fajny :) Ale z takimi ozdobami tak już jest, że odstają ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie ciemne brązy, nawet z tą trawką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja niestety nie mam czasu (ani talentu) na zdobienie paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka trawka śmieszna :) bardzo ładne masz te pazury :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Po tytule myślałam, że pokażesz trawiasty lakier holograficzny:) Ale ta trawka jest też całkiem ok:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny efekt na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. you could check my profile too :), it is a boys view on girls, fashion and anything else :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolor, ogólnie świetny efekt ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie się mienia te hologramy

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolorek jest przepiękny! Taki smaczniutki brąz.. :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie! [miyoonasworld]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.