niedziela, 5 maja 2013

Zmieniłam odcień blondu, Wella Colour Touch 9/0 natural blond

Zachciało mi się innego odcienia włosów, od dłuższego czasu chodził za mną blond perłowy, bardziej naturalny od tego co mam obecnie na głowie. Siostra namawiała mnie dłuuuugo na inny kolor włosów a przede wszystkim trochę wyrównany. To co miałam to było dwa kolory, nigdy wszystkich nie malowałam, część chowała mi w folię. Potem gdy się połączyły były jaśniejsze o parę tonów.
Zmiany chciałam ale do dziś nie wiem jaki odcień tak na prawdę chcę, podobają mi się blondy perłowe, oraz te żółtawe. Na razie zdecydowałam się na perłowy naturalny.
Użyłyśmy jedną tubkę Wella Touch kolor 9/0 i jedną małą buteleczkę wody 1,9. Nie chciałam zmiany trwałej więc siostra zrobiła mi kolor na jakieś 3 tygodnie, produkt jest słaby i szybko się wymyje.
Złapał  włosy tylko już te farbowane, moje naturalne zostały bez zmian, farba nie rozjaśnia włosów.


Zatem:
Zmiana jest, dalej mam 2 kolory, kolor jest naturalniejszy i przyciemniony około 2 tony od poprzednich.


przed farbowaniem





po farbowaniu


 


Na razie nie doszły do siebie, skręt jest inny, trochę pognieciony (w sumie to też sprawka tego że nosiłam je długo upięte) ale po kolejnym myciu powinna wrócić objętość.

Nie jestem przekonana do tego koloru. 
Chciałabym szczerego odzewu z Waszej strony, co myślicie o takim odcieniu? Wszelka konstruktywna krytyka mile widziana, z góry dziękuję :)

50 komentarzy:

  1. O wiele ładniejszy odcień!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jak najbardziej pasuje :) nie mogę się napatrzeć, świetne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne masz włosy ! :)
    Kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się podoba nowy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny odcień i jeszcze piękniejsze włosy ! Czasami się zastanawiam jak Ty to robisz , że mimo farbowania Twoje włosy sa takie zdrowe ! Moje nawet po jednym użyciu prostownicy się rozdwajają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwierz że mam ogromne problemy, często są suche ale nie mają skłonności do rozdwajania, prostownicy używam raz na rok ;)

      Usuń
  6. Ja Ci nie pomogę, bo mi się podobają oba odcienie :p

    OdpowiedzUsuń
  7. taki kolor o wiele bardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny, taki wyrafinowany;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O wiele fajniejszy kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnemu we wszystkim ładnie! ;) a odcień bardzo mi się podoba, bo wygląda naturalnie ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm, a mi się wydaje że mam włosy jak u lalki :\

      Usuń
    2. Chyba żartujesz;) To ja też chce być taką "lalką". Masz cudowne włosy i śliczną buzie. Zazdroszczę;)

      Zapraszam do siebie na nowego posta:
      http://basia86-naturalnie.blogspot.com/2013/05/jak-dorobic-na-wakacje-majac-bloga.html

      Bardzo fajny blog;) pozdrawiam

      Usuń
    3. chodziło mi o to że po zafarbowaniu mają sztuczny blask i kolor podobny do włosów lalki, muszę spróbować coś cieplejszego :)

      Usuń
  11. Jestem za zmianą. Poprzedni blond (prawie biały) wyglądał nijako jak sprany. Dobrze, że próbujesz zmian. Ciemniejszy blond na pewno ożywi Twoja buzię i doda charakteru

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi także się podobają obydwa, nie ma aż takiej diametralnej zmiany, Ładnemu we wszystkim ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużej zmainy to ja się mocno boję :D na razie próbuję delikatnie ;)

      Usuń
  13. Szczerze? Ja prawie nie widze roznicy, bo jest minimalna :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Na zdjęciach prawie nie widać różnicy, kolor jest trochę jakby przygaszony domieszką szarości. W obu kolorach Ci ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne masz włosy! Co do koloru to oba są ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. przed: to był kolorek włosów lalek barbie
    po: kolor jest bardziej naturalny, niestety włosy zlapały też trochę szarości

    a ja chciałabym zobaczyc cię w jeszcze ciemniejszym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ciemniej to raczej nie będzie, myślę nad innym odcieniem blondu może bardziej słonecznym

      Usuń
  17. Mi się podoba zmiana :) Kolor jest naturalniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny kolor. A jaka długość.

    OdpowiedzUsuń
  19. Moim zdaniem dobrze wyglądałabym w odcieniach karmelu- ze względu na twoje oczyska! A zmiana pozytywna, lepiej niż przed- to na pewno. Włosy są lekko szarawe u góry, ale to normalne. Masz ciepły koloryt skóry, więc może właśnie pojdziesz w cieplejsze odcienie- coś słonecznego/ pszenicznego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie muszę spróbować zafarbować czymś cieplejszym i porównać :)

      Usuń
  20. Podoba mi się ten obecny kolor, choć odrosty chyba nie do końca pokryte. Myślę, że pasuje Ci taki blond, mogłabyś w sumie pomyśleć też o słomianym odcieniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odrostów ta farba nie złapie, nie rozjaśnia, jeśli bym zafarbowała ba brąz to pewnie kolor by się wyrównał, to za słaby produkt, nadaje się do malowania blondów na inny odcień.

      Usuń
  21. Wydaje mi się, że ten nowy kolor jest ładniejszy, bardziej stonowany i wpada w popielaty. Pozdrawiam, Jo Novi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie ta popiel-perła nie do końca mnie przekonuje :)

      Usuń
  22. mi się podobało i przed i po :)

    OdpowiedzUsuń
  23. pasuje do Ciebie, odmłodził Cię o ile można jeszcze bardziej :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne oba odcienie: i stary i nowy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten obecny odcień bardziej mi się podoba i także bardziej pasuje Ci do buźki:)A tak poza tym to mam do Ciebie pytanie jak z tak naturalnie ciemnych włosków uzyskałaś tak piękny jasny odcień blondu? Czy używałaś wcześniej rozjaśniacza? Jeśli nie, to jakiej farby i oxydantu? Chciałabym się tego dowiedzieć bo mnie samej marzy się tak piękny blond a kolor włosów naturalnych mam taki typowy dla Polek czyli ciemny popielaty blond (mysi):) Będę Ci bardzo wdzięczna za odpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. siostra użyła rozjaśniacza i wody 3%

      Usuń
    2. I rozumiem, że na to potem siostra położyła jakąś farbę? Mam pytanie jaką farbkę i z jakim oxydantem? A czy rozjaśniacz z wodą 3% dał radę rozjaśnić twoje dość ciemne włoski? Przepraszam, że Cię tak męczę pytaniami:)

      Usuń
    3. Moje włosy bardzo szybko się rozjaśniają i nigdy nie użyła silniejszej wody jak 6%, 3% woda jest ok. Odrost farbowałam 2 tygodnie temu, potem nałożyła mi tą Wella Touch z wodą 1.9%, która zafarbowała tylko te rozjaśniane włosy.

      Usuń
  26. wydaje mi się, że lepiej Ci w chłodniejszych odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolor jest bardzo fajny, zdecydowanie Ci w nim dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Subtelna różnica, w obu wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz piękne włosy wyglądają fantastycznie :) i jestes piękna , podobna do Shakiry :)

    OdpowiedzUsuń
  30. mi się podoba :) nawet ładniej Ci w nim :):) i to dużo ładniej ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja Cię widzę właśnie w jakimś ciepłym odcieniu.Ten wyszedł szaro.

    OdpowiedzUsuń
  32. Mi się podoba kolor przed farbowaniem :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolor nie jest brzydki, podobny ja sobie dziś kupiłam. Ale jednak uważam ze tobie lepiej było by w takim cieplejszym, złocistym kolorze. Ten trochę za zimny dla ciebie..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.