piątek, 3 maja 2013

Wiosenny z przewagą zieleni

Tak na wstępie...
Słabo jest na twarzy... Podkład mi nie służy, świecę się bardzo szybko, puder wykończeniowy różnicy nie robi, próbowałam różnych... Moja strefa T jest niedogodna, błyszcząca ale akceptuję już nawet to polubiłam ;) 
Makijaż dzienny w pastelowych i lekkich kolorach. 







Zdjęcia robione pod światło dlatego włosy wydają się żółte, grunt że dobrze widać makijaż :)




Oczy
Wszystkie cienie są na bazie z Inglota. Cienie również wszystkie z Inglota oprócz żółtego którym chciałam "otworzyć" oko i nieco rozświetlić, na całej powiece mam pomieszane 2 zielone cienie 146 i 56. Załamanie powieki podkreślone delikatnie różowym nr 489, w zewnętrznym kąciku mieszałam dwa odcienie fioletów 137 i 128.
Wzdłuż linii rzęs kreskę zrobiłam niebieską kredką Catrice blue aqua, linię wodną pokryłam białą kredką Essence w celu powiększenia oczu.
Rzęsy pomalowałam maskarą Lovely False Lashes.

Twarz
Najpierw nałożyłam cienką warstwę BB Cream Garnier a na niego podkład Be Beauty, wykończyłam pudrem Synergen. Na policzkach róż Inglot 72.

Usta
Użyłam błyszczyka Wibo Lip Sensation 02

23 komentarze:

  1. bardzo ładny makijaż, takie wiosenne i soczyste kolory. Piekny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz w takich kolorach :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie ten dzisiejszy makijaż się średnio podoba.
    Pewnie dlatego, że nie gustuję w zieleniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do zielonych cieni całkiem niedawno się przekonałam, kiedyś bardzo nie lubiłam

      Usuń
  5. Bardzo ciekawe połączenie zieleni:) śliczny make up:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelecyjny makijaż, moim zdaniem jeden z twoich najładniejszych:)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie podkreślone oko :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że nawet ubrana jesteś pod kolor :) Chyba coś podobnego zmaluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja lubię Twoje makijaże, zawsze idealna cera, piękne kolory na oczach, cudny kolor pomadki, aż chce się oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cienie piękne :) ale moje błyszczenie się to też katastrofa :/

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz jak cukiereczek, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny, wiosenny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. To połączenie jakoś tak nie trafia do mnie, wiem, że źle bym w nim wyglądała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.