wtorek, 7 maja 2013

Nowa seria lakierów od Lovely, Classic perłowy 23 i Gloss Gel 332

Zaczęłam od tych dwóch kolorów zaraz po otworzeniu paczki. Nosiłam je już parę dni i jestem gotowa na recenzję. Posty lakierowe będą się pojawiały w pewnych odstępach, najpierw ponoszę 3 dni i sprawdzę jak się zmywa dopiero coś napiszę, samym odcieniem zachwycać się nie będę, dla mnie to nie recenzja ;)


332 Gloss like Gel to wspaniały kobaltowy odcień, bogaty w maleńkie drobinki. Nasycony, elektryzujący, pięknie wygląda na paznokciach.
Krycie: mam 2 warstwy na paznokciach i to jest wystarczające, już pierwsza warstwa równomiernie się rozprowadza, druga nadaje głębi.
Wykończenie: lakier ma piękny połysk i nie potrzeba żadnej warstwy nabłyszczającej, świetnie odbija światło, połyskuje dodatkowo maleńkimi drobinkami co jest widoczne na zdjęciach.
Trwałość: trzymał mi się 3 dni bez zarzutu, nie dokładałam nic na wierzch bo nie straciłam połysku.

Wysycha w normie, manicure zajął mi 30 min.






23 Classic nail polish to klasyczny perłowy odcień.
Krycie: lakier potrzebuje chociaż 3 warstw, to jest minimum aby pokrył paznokieć równomiernie, po 2 są prześwity, na moich jest 3 warstwy, na zdjęciach widać że prześwitują końcówki, na żywo wygląda lepiej i tych prześwitów nie widać.
Wykończenie: perłowy, z mnóstwem drobinek, są problemy przy zmywaniu, wacik haczy się o drobinki, poza tym drobinki rozmazują się po skórkach dlatego zmywam jednym ruchem, od góry w dół. Uroki perłowych lakierów :)
Trwałość: przetrwał 4 dni i zmyłam, nie było odprysków i startych końcówek.

Malowanie potrwało nieco dłużej, suche były po 45 min a nakładałam 3 warstwy.



18 komentarzy:

  1. nie nosiłam jeszcze ani jednego, ani drugiego.

    mam na sobie tego fioletowego duochroma - 3 dzień i ładnie się trzyma, ale już idę zmyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak lakier trzyma się bez zarzutu 3 dni to jestem zadowolona bo po takim czasie przeważnie zmywam ;)

      Usuń
  2. Bardziej podoba mi się "atrament" xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. daje bardzo ładny efekt na paznokciach, polubiłam, będzie też idealną bazą pod pękające lakiery :)

      Usuń
  4. piękny kobalt!! :) i perełka też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wykończenie zupełnie nie w moim guście ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze obydwu nie nosiłam, czekają na swoją kolej.

    U mnie niestety jeden z tych lakierów trzymał sie tylko 1 dzień:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, zupełnie nie moje kolory.
    Wykończenie, również.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten niebieski przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie przepadam za perłowymi wykończeniami

    OdpowiedzUsuń
  10. srebrny ladniejszy,ale nie jestem fanką takich świecących laierów ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.