niedziela, 19 maja 2013

Lakiery Lovely: czekoladowy i błękit opalizujący na złoto


404 to bardzo jasny, pastelowy i przyjemny błękit opalizujący na złoto. Do pełnego i równomiernego krycia potrzebuje dwóch warstw i tyle mam na paznokciach.
Konsystencja jest dość rzadka w tych lakierach i bardzo mnie to cieszy, nie lubię gęstych lakierów, ciągną się przy nakładaniu drugiej warstwy. Szeroki pędzelek ułatwia malowanie. 2 dni trzymał się beż żadnych odprysków i otarć.
Szybko wysycha. Ten delikatny złoty shimmer przenosi się na paznokcie, jest dobrze widoczny, nie miałam problemu aby oddać jego kolor na zdjęciach. Myślę że będę go nosiła również na stopach. Będzie ładnie podkreślał opaleniznę.






365 do złudzenia przypomina mi gorącą czekoladę, taką którą polewa się ciasto :) Połysk niesamowity, robiłam zdjęcia świeżo po malowaniu, wyszedł piękny mani na wysoki połysk. Po 3 dniach zaczęły delikatnie ścierać się końcówki i straciłam ten ładny połysk. Lakier kryje po 2 warstwach, niezwykle równomiernie, beż żadnych prześwitów i smug.


Tu z warstwą toppera Galaxy-  Revlon.


29 komentarzy:

  1. wielki błękit wspaniały! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladny błękit ale czekoladka bardzo apetyczna:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Błękit wygląda pięknie ale czekoladka go przebija ! Aż mam ochotę na gorzką z skórką pomarańczy ! EHhh ! A ja mam nie jeść słodkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ten smerfowy jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. jak miałabym wybierać, zdecydowanie wolę czekoladkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekoladka wygląda świetnie,ale błękit skradł moje serce :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Choć jestem fanką czekolady wybrałabym błękit :3

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna czekoladka, choć ten niebieski też niczego sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Braz mi sie nie podoba, ale blekit - cudny!

    OdpowiedzUsuń
  10. błękit jest genialny, ten czekoladowy jakby na inną porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekoladowy absolutnie genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. tego brązu jeszcze nie używałam i w sumie nie wiem, czy chcę... jakoś takie kolory do mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie maluj na siłę, może poproś kogoś innego o pomalowanie, coś na zasadzie recenzji gościnnej, czemu nie ;)

      Usuń
  13. Czekoladka jest piękna <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. błękit super, ale jakby był bez tej perły
    czekolada z dodatkiem bajer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi się podoba że opalizuje na złoto, jest taki inny, wyjątkowy, nigdy nie miałam nic podobnego :)

      Usuń
  15. ostatnio miałam kilka różnych błękitów na paznokciach i teraz muszę sobie od tego koloru odpocząć ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten błękit podoba mi się bardzo!
    Jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te lakiery są super, mam z tej serii piękny błękit który baaardzo lubię, pewnie kupię jeszcze coś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekoladka wygląda kusząco. Chyba go kupię :) ale niebieski to nie moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta głęboka czekolada przypadła mi do gustu:) Lubię takie odcienie, ponieważ prezentują się niezwykle elegancko i nie powinny przeszkadzać większości pracodawców;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obydwa są piękne! Mimo, że nie lubię ciemnych lakierów to ten czekoladowy jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam trzy lakiery z tej firmy: zielony, różowy i biały:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oba bardzo ładne, chociaż błękit bliższy memu sercu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.