poniedziałek, 13 maja 2013

Babydream Pflegeol olejek wielofunkcyjny

Mam małą buteleczkę tego olejku, mieści zaledwie 50 ml. Często zdarza mi się wziąć w Rossmannie mini wersję jakiegoś kosmetyku, ot tak, na wypróbowanie. Olejek jest dostępny w normalnej pojemności 250 ml, buteleczka wygląda bardzo podobnie do szamponu Babydream (uwielbiam te wytłaczane motylki na butelkach tych kosmetyków). Olejek jest bardzo tani, to chyba najtańsza alternatywa jeśli chodzi o olej dobry składowo i dostępny stacjonarnie. Nie ma szans z moją ulubioną oliwką Babydream dla mam (kocham jej zapach) ale i tak jest wart uwagi.


Skład: Helianthus Annuus Seed Oil, Cetearyl Isononanoate, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Simmondsia Chinensis Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Chamomilla Recutita Flower Extract, Bisabolol, Calendula Officinalis Flower Extract, Tocopheryl Acetate, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Parfum.


Zapach
Baaardzo przypomina mi zapach szamponu Babydream, przyjemny, znośny na dłuższy okres czasu, nie irytuje, nie męczy nosa ale zapach to już indywidualna sprawa.

Konsystencja
Według mnie jest bardziej gęsta i mniej smarowna od oliwki Babydream dla mam. Jest także bardziej tłusta.


Zastosowanie
Na opakowaniu jest napisane, że jest to olejek pod prysznic. Hm, mi nie pasuje. Olej jest tłusty i zostawiał mi tłustą warstwę na skórze, musiałam domywać żelem ;) Może nie umiem używać... :P
Rewelacyjnie spisuje mi się do olejowania włosów. Włosy są po nim błyszczące, nawilżone, elastyczne. Toleruje go również moja skóra głowy i ma się po nim bardzo dobrze. Próbowałam nakładać małą i dużą ilość olejku, nie ma problemu ze zmyciem go z włosów jeśli użyję szamponu, nie zmywa go płyn do higieny intymnej Facelle i nawet mnie to nie dziwi :)

Używałam go również do kąpieli. Oprócz pachnącego płynu, który stworzy przyjemną pianę lubię dolać oliwki, wtedy skóra jest miękka i czasami nie potrzebuje balsamu.

Po kąpieli wmasowany w mokre ciało długo utrzymuje lekko tłusty film, dlatego spisuje się na przesuszone partie ciała.

Nadaje się do twarzy, ładnie nawilża ale często go nie stosuję, mam wrażenie że skóra się dusi i nie może oddychać, olejki do twarzy używam od czasu do czasu :)

Można również pokusić się o zmywanie nim makijażu z oczu.


250 ml kosztuje niecałe 10 zł
50 ml około 3 zł



26 komentarzy:

  1. a ja miałam szampon z tej serii i nie zaciekawie go wspominam

    OdpowiedzUsuń
  2. Siostra mojego partnera uwielbia ten olejek.
    Ma bardzo wrażliwą i problematyczną skórę ciała - dermatolog jej go poleciła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie go dodawac do kapieli ;) tak jak piszesz nie trzeba pozniej balsamu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam, używałam do włosów i spisywał się świetnie :) Do skóry też był super, a tym bardziej do opalania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szukam czegoś do olejowania włosów przed i po umyciu, możesz mi polecić jakieś dobre kosmetyki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oliwka Babydream dla mam, olejki Khadi, olejki kokosowe, możesz użyć olejów spożywczych np lniany, jednak nie polecam na suche włosy będą szybciej się przetłuszczały, wystarczy po umyciu kropelka roztarta e dłoniach w celu delikatnego ujarzmienia lub dodania połysku :-)

      Usuń
  6. Mam tą i tą dla mam i używam ich na przemian bardzo lubię obydwie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie trochę dziwne że pisze na nim że to olejek do kąpieli, ja używam zawsze po kąpieli na mokre ciało jak inne oliwki :)

      Usuń
    2. umyć ciała to się nim nie da :)

      Usuń
  7. A widzisz, a ja dziś u siebie skrytykowałam ten olejek - nie robi z moimi włosami nic dobrego. Są przyklapnięte i paskudne. Może to wina innych czynników, ale póki co jest u mnie na cenzurowanym - kupiłam przez pomyłkę, bo nie było tego dla mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może obciążać przez to że szampon słabo go domył albo po prostu nie służy Twoim włosom

      Usuń
    2. Za każdym razem myłam po 3-4 razy, była to mieszanka z rycyną. Normalnie rycyniak schodzi po drugim myciu. No nie wiem, może jeszcze dam mu szansę i użyję samodzielnie, bo nie pamiętam tego efektu. Jeśli nie da rady, to uszczęśliwi kogoś innego :)

      Usuń
  8. dzięki za info, na pewwno kupie sobie ten olejek dla mam w rosmmannie

    OdpowiedzUsuń
  9. może zrobisz post z Twoimi hitami w pielęgnacji włosów

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam tego olejku na zmianę z Hippem do demakijażu oczu, i chyba nawet wolę go od Hippa, bardziej podoba mi się zapach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uwielbiam te motylki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten motyw motyla zaskarbił sobie moją sympatię:) Od pewnego czasu korzystam z oliwki dedykowanej mamom. Jestem z niej zadowolona. Świetnie nawilża moje wysokoporowate włosy. Stosowana na ciało przynosi ukojenie suchym partiom ciała, dlatego chętnie korzystam z jej dobrodziejstw.

    Nie miałam jeszcze do czynienia z oliwką dla dzieci. Gdy zużyję wersję adresowaną do mam, rozejrzę się za tą niebieską butlą:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Używam tej oliwki do olejowania włosów i uważam, że świetnie się spisuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również stosuję najczęściej na włosy i jestem zadowolona :)

      Usuń
  14. Ja bardzo lubię olejek hipp ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Będę potrzebowała nowej oliwki do masażu bańką chińską, zastanawiam się czy ten będzie dobry czy lepiej kupić tą wersję dla mam?

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam te olivke zwlaszcza domasazu stóp

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.