poniedziałek, 27 maja 2013

2 Wibo Box

Paczkę przed chwilą dostałam, uśmiech nie schodzi mi z twarzy, to wszystko przez te piaskowce :))))



W paczce znalazłam 3 lakiery piaskowe. Jest także zielona baza i bulion do kawiorowego manicure.
Czerwono-złoty piaskowy nr 1
Zielona baza nr 3
Morski piaskowy nr 3
Żółty piaskowy nr 2
Perły dekoracyjne nr 3



Preparat do zmiękczania skórek, cieszę się bo nie mam
Eliksir z jedwabiem, mleczna odżywka do paznokci.




Tusz Wibo XXL Lash Volume unoszący i pogrubiający rzęsy z cienką i zakrzywioną szczoteczką.




Silikonowa baza pod podkład i podkład dopasowujący się do koloru cery. Matowi nadając satynowe wykończenie.

32 komentarze:

  1. Jestem mega ciekawa perełek dekoracyjnych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kosmetyki Wibo ale tego podkładu jeszcze nie widziałam ciekawe jak się spisze

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te piaskowce, nie mogę doczekać się recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawartość całej paczki mi się podoba, nie mogę się doczekać jaki efekt dają piaski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że dostałyśmy różne kawiory. Fajnie!:D Ja mam niebieską bazę i kolorowy kawior:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również zauważyłam tą prawidłowość- kolory perełek otrzymałyście różne. I prawidłowo :)

      Usuń
    2. fajnie że są różne, zobaczymy które wyglądają najładniej :)

      Usuń
  6. Czekam na zdjęcia i recenzje z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba od razu bym przetestowala ;) same perełki!
    a ten tusz ostantio kupilam na slepo, efekt dosc delikatny ale ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już pomalowałam morskim pazurki :) pieknieeee wygląda!

      Usuń
  8. Lakiery ekstra. Ciekawe jak będą się sprawowały podkłady i tusz. Pozdrawiam! Aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę piasków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa tych perełek!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piaski i kawior! !! Muszą być mega;) czekam z niecierpliwością na zdjęcia i recenzje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłego testowania, będę czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja tylko maskary jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pokaż nam szybko te lakiery piaskowe na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne produkty :) lakiery świetne!

    OdpowiedzUsuń
  16. tusz mam, początkowo mnie zachwycał, ale teraz nie nadaje się do użytku:/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa jak ten podkład się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam na prezentacje piaskowców :-)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ekstra! Strasznie żałuję, że się nie zgłosiłam...

    OdpowiedzUsuń
  20. faktycznie mamy takie same perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. perełki różne podostawałyśmy ;-) jestem ich bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  22. Strasznie ciekawią mnie te piaskowce!

    OdpowiedzUsuń
  23. piaskowce brzmią kusząco chyba sama sobie kupie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. mi się najbardziej podoba ten lakier zielony:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.