czwartek, 9 maja 2013

Maybelline Color Sensational/ Iridescent Rose Diamonds

Uwielbiam tą pomadkę już od paru miesięcy. Dobrze się czuję w takim delikatnym pastelowym różu na ustach. Na co dzień sprawdza się świetnie, pasuje do każdego makijażu i nadaje ustom pięknego mokrego efektu. Błysk jest i całkiem niezłe wrażenie robi bo komplementów trochę dostałam :)
Lubię Maybelline, najbardziej chyba właśnie za pomadki, cenię je za to, że są nawilżające, miękkie, i z lekkością nakładają się na usta.
 Długo się nie trzymają, ale tak to już jest z tą formułą kremowo- nawilżającą.


Opakowanie trochę się niszczy od noszenia w torebce, ale nie otwiera się.
Dostępne w Rossmannie, w promocji kosztują około 16-17 zł. 






25 komentarzy:

  1. Moje pierwsze błyszczyki i pomadki były właśnie z Maybelline. Bardzo je lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Podbijam :-) Też jestem niesamowicie ciekawa jak wygląda na ustach :)

      Usuń
    2. pokazywałam całkiem niedawno przy makijażach
      http://beautywizaz.blogspot.com/2013/03/rozswietlajacy.html
      http://beautywizaz.blogspot.com/2013/03/dzienny-paleta-sleek-oh-so-special.html

      Usuń
  3. bardzo ładny, delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor wydaje się być ciekawy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor :-)) też lubię takie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglada pieknie, lubie takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny delikatny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor :) wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ten kolorek :) Lubię pastelowe róże.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny kolorek, taki na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kiedyś do czynienia z tą pomadką:) Nie była zła, aczkolwiek chętniej sięgam po dobrze napigmentowane produkty, ponieważ muszę ukryć parę przebarwień.

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny kolor, czy jednak dla mnie? wątpię ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda że są mało kryjące ...ale mają plus za te mega nawilżenie i delikatny kolor ..ja jednak szukam bardziej kryjących pomadek :) znasz może jakieś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Golden Rose ma fajne pomadki, kryjące są też z Rimmel

      Usuń
  14. Z Maybelline mam pomadkę z serii Hydra Extreme.
    Tych nie widziałam jeszcze, ale podkreślam słowo 'jeszcze' bo zamierzam im się bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też bardzo lubię efekt "mokrych" ust :-) Przepiękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie kolor troszkę za jasny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny i naturalny kolor;) Szukałam czegoś takiego

    OdpowiedzUsuń
  18. delikatny kolor, mysle ze bylby to moj ulubieniec w ciagu dnia;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam pomadki z Maybelline. Mają piękne kolory, ślicznie pachną i nie wysuszają ust. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny kolorek,nie miałam jeszcze pomadek z Maybelline:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.