niedziela, 12 maja 2013

Czerwień Lovely 369

Lakier o przedłużonej trwałości i połysku. Efekt jest świetny, utrzymuje się do dwóch dni, potem trochę się matowi. Trwałość niezła, 3 dni trzymał mi się bez zarzutu. Bardzo klasyczny i elegancji kolor. Bardzo lubię ciepłe czerwienie.



 2 warstwy na paznokciach

Do pełnego krycia potrzebuje 2 warstw tak wygląda jedna warstwa:

Pięknie się rozprowadza, nie smuży,  po jednej warstwie końcówki paznokci prześwitują, na krótkich ta jedna warstwa może być wystarczająca.
Zmywa się łatwo, ale trzeba pamiętać aby ściągać lakier czerwony od góry w dół, jeśli wetrze się w skórki trudno to domyć.


30 komentarzy:

  1. bardzo ładna, lśniąca czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. połysk godny podziwu :) ja chyba wolę jednak te troszkę chłodniejsze czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny jest, takie własnie kolory lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolor! ;) Taka klasyczna czerwień zawsze modna i elegancka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna czerwień, to mój ulubiony kolor (wraz z różowym) na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łączysz z różowym? chętnie zobaczę jak to wygląda :)

      Usuń
  6. Ślicznie się błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. one naprawdę przypominają lakiery żelowe, błysk cudowny :)

      Usuń
  7. najpiękniejsza czerwień zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam, że kierunek przesuwania wacika nasączonego zmywaczem ma znaczenie, ale następnym razem skorzystam z Twojej rady:)

    Uwielbiam takie klasyczne wydanie czerwieni. Widzę, że ta z Lovely może pochwalić się całkiem przyzwoitą jakością. Dotychczas ta firma kojarzyła mi się z bublami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmywając lakier najlepiej ściągać go od góry w dół, ma to znaczenie, nie rozmazuje się po skórkach. Potrzymaj wacik ze zmywaczem na paznokciu parę sekund i ściągnij. Lakier rozmazany w skórki trudno domyć, da to się zrobić ale manicure trwa długo i częste pocieranie skórek zmywaczem niestety im szkodzi i bardzo wysusza.

      Ta seria Lovely jest wspaniała, kolory modne a wykończenie bardzo błyszczące :)

      Usuń
  9. bardo mi się podoba, ja wzięłam 383, czyli takie szare błocko..;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba ten odcień czerwieni, muszę wyprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czerwień zawsze się wybroni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mi podoba isę najbardziej ten błysk...dziś sobie go "założę" :) na pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna jest ta czerwień! Widziałam ją na wielu blogach i u większości prezentuje się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam czerwień na paznokciach !

    OdpowiedzUsuń
  15. Wstyd się przyznać, ale lakierów Lovely jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.