czwartek, 16 maja 2013

Garnier Mineral antyperspirant w kulce

Jakiś czas temu parę moich czytelniczek poleciło mi antyperspiranty z Garnier. Zdecydowałam się, że wezmę jeden na próbę w kulce, za sztyftami nie przepadam a spray działa na mnie nieco krócej niż kulka czy sztyft.
Wybrałam INVISICLEAR przeciw białym śladom, żeby nie mieć niespodzianek na ulubionych rzeczach.

Dobrego wrażenia na mnie nie zrobił już po otwarciu w domu. Śmierdzi alkoholem, na szczęście zapach szybko się ulatnia. Alkohol w składzie jest na 2 miejscu, dzięki niemu szybko się wchłania, dużo szybciej niż moje ulubione kulki z firmy Nivea. Jest błyskawicznie sucho pod pachą, po paru min alkohol odparowuje i nie czuć tego nieprzyjemnego i ostrego zapachu.
Nie zasycha na ściankach opakowania, resztki nie kruszą się i nie osypują podczas odkręcania, kulka nigdy mi się nie blokowała.






Najważniejsze, ochrona!
Tu jestem zadowolona, na co dzień gdy go użyję nie mam mokrych plam na bluzkach, zapachu nieprzyjemnego też nie ma! Ba sprawdził się nawet na fitness. Dwa razy w tygodniu chodzę na zajęcia z Zumby gdzie jest wysiłek intensywny. Skóra jest lekko wilgotna ale nie ma dyskomfortu.

Byłby to antyperspirant idealny gdyby nie śmierdział alkoholem i nie rozjaśniał pod pachami kolorowych rzeczy. Dobra ochrona kosztem bluzek? Oj nie podziękuję!

Będę szukała dalej.

Miałaś ten lub inną wersję? Podziel się swoją opinią :)

22 komentarze:

  1. mam aż trzy bo w Auchan były po 7 zł za dwie sztuki :/ muszę poobserwować swoje bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo tanio kupiłaś :) sięgnęłabym po kolejne opakowanie bo działa ale rozjaśnił mi bluzki pod pachami :\ może powinnam używać zanim założę te "lepsze" rzeczy

      Usuń
  2. Uzywam tej kulki, tylko w jakiejś innej wersji. Szczerze to domęczam ją, poza tym nie moge znaleźc nic innego co ja zastapi, ale nie jest to ideał. Zauważyłam, że barwi bluzki na biało, poza tym czasem jest za slaby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie ochrona wystarczająca, ale właśnie szkoda tych bluzek :\

      Usuń
  3. Miałam tą samą wersję i u mnie na początku działał rewelacyjnie, świetna ochrona, nie brudził ubrań. Jednak w połowie opakowania, mimo że pora roku się nie zmieniła, przestał tak dobrze chronić, a szkoda, bo bardzo go lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię z Garniera Clean Sensation, szczególnie ten w spray`u - niezła ochrona, ładny zapach i nic złego nie robi z ubraniami :) Tego jeszcze nie używałam, ale może wypróbuję?!

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się bardzo wylewał z opakowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie dobrze kulka się obraca, nie wychodzi nadmiar z opakowania

      Usuń
  6. Z Garniera lubię wersję w sprayu.

    OdpowiedzUsuń
  7. używam teraz ;) % nie czuję i ciut długo mi schnie, może ciut inną wersję mam
    aż później porównam ;)
    ogólnie jestem zadowolona, nawet bardzo
    mój nr zaraz obok Rexony (pomijając niezawodny bloker Antidral)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi ten zapach alkoholu trochę przeszkadza :( Rexonę chwali wiele osób więc będę musiała kupić, dziewczyny polecały mi spray jeśli chcę mieć sucho

      Usuń
  8. Mam inną wersję, ale wypróbowałam już wiele kulek z garniera i dla mnie są niezastąpione ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja aktualnie uzywam ałunu i jestem mega zadowolona :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ogólnie nie przepadam za dezodorantami z Garniera..

    OdpowiedzUsuń
  11. Niedawno skończyłam opakowanie. Nawet niezły był, choć wolałam Garniery z całej serii Invisimineral (nie rozumiem tutaj tego "rozłamu"). Ten chyba załatwił mi ciemnofioletowy stanik i trochę mnie to wkurzyło.

    Teraz mam kulkę z Alterry, chciałam czegoś bardziej naturalnego, bo koleżanka mnie nastraszyła, co to się nie wchłania z antyperspirantów do węzłów chłonnych :D ale coś czuję, że to będzie niewypał, dam mu jeszcze dziś szansę na siłowni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie! mnie też wnerwia jak przez antyperspirant mam zniszczoną bieliznę lub bluzki, nad Alterrą się zastanawiałam wiele razy ale nigdy nie kupiłam, dziewczyny narzekają że słaba ochrona :\

      Usuń
  12. Ja używam ten z różowym paskiem.Dla mnie najlepszy.Raz przez pomyłkę kupiłam ten.U mnie się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że dam jeszcze szansę Garnier ale wybiorę inną wersję :)

      Usuń
  13. A ja niestety jestem po nim mokrusieńka, na razie pomaga mi jedynie Rexona :<

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam tą kuleczkę ale z fioletowym paseczkiem - cudnie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.