sobota, 16 marca 2013

Wibo Express Growth 486


Kolor bardzo mi się podoba (wzięło mnie mocno na brzoskwiniowe odcienie), jest to róż z brzoskwiniowymi tonami ocieplony złotymi drobinkami. Bardzo przyjemny, delikatnie wygląda na paznokciach, w sam raz na nadchodzącą wiosnę. 
Aby dokładnie i bez prześwitów pokryć płytkę potrzeba 2 warstwy. Wygodnie mi się nim maluje, ponieważ lubię małe i wąskie pędzelki, nie przepadam za szerokimi. 
Drobinki przenoszą się na paznokcie i ładnie migoczą, trochę sprawiają problem przy zmywaniu. Ważne jest aby ściągać lakier tylko od góry w dół żeby nie rozmazać po skórkach, dotyczy to wszystkich lakierów inaczej lakier lub drobinki wejdą  skórki i trudno tego się pozbyć. 

Trzymał mi się na paznokciach 3 dni, potem zmyłam aby zmienić kolor. 

Mam jeszcze ochotę na inny odcień brzoskwini, mniej różowy, macie jakieś propozycje? 




47 komentarzy:

  1. prześliczny odcień ;) te drobinki dodają mu uroku!

    OdpowiedzUsuń
  2. przepięknie wygląda! masz cudowny kształt paznokci *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. przypomina mi mój ukochany virgin orchid od essie. cudny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor bardzo mi się podoba :)). masz świetne pazurki :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie u Ciebie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie wygląda on jakoś bardziej różowo :)
    http://one-more-dress.blogspot.com/2013/02/wibo-express-growth-nr-486.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie się prezentuje :)
    Kolor idealny na wiosnę i lato.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiosna w kolorze mięty i brzoskwinki, tak to widzę ;)

      Usuń
  8. Mam ten lakier, jest naprawdę śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wydaje mi się że go miałam , całkiem przyjemny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie mi się podoba, zapraszam do siebie i obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz piękne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolorek :)
    Idealny na wiosnę i lato :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny odcień lakieru,a paznokcie-bajka! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny kolor. A złote drobinki dodają mu uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten sam lakier ale jeszcze nim nie malowałam paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudny kolor, rewelacyjny na zblizajaca sie wiosne! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. nie miałam wielu kolorów ale te co do tej pory kupiłam sprawdzają się ok :)

      Usuń
  18. bardzo fajny odcień, nie trąci tandetną brzoskwinką :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny kolor i kształt paznokci:) to sa Twoje naturalne pazurki? może jakiś post o pielęgnacji paznokci? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się - idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny :) masz piękne płytki, chciałabym takie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. podobny odcień mam z essie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jaki ładny, lubię ich lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Paznokcie to Ty masz boskie Kochana!;) Kolor też ladny:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak brzoskwinia to Vintage peach z owej limitowanki Essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładny jest ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  27. piękny kolor i boskie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.