sobota, 31 maja 2014

Podkład Rimmel Stay Matte, bubel miesiąca.

Dobrze, że kupiłam tego bubla w promocji, skusiłam się na niego podczas obniżki -49% na kosmetyki kolorowe w Rossmannie. Puder prasowany Stay Matte uwielbiam, służy mi doskonale, na podkładzie niestety się zawiodłam.





Podkład jest w miękkiej i wąskiej tubce, mieści standardową ilość podkładu, 30 ml można kupić bez promocji za około 20 zł.

Dawno nie miałam tak niedobrego podkładu, Wibo, Lirene, Soraya z najtańszej półki sprawdziły się u mnie lepiej :(

  • słabo matuje, skóra błyszczy się w strefie T już po 2 godzinach od nałożenia
  • wysusza
  • mało kolorów do wyboru i większość to odcienie świnkowego różu, brakuje mi ciepłych, żółtawych tonacji
  • to jak on się warzy jest nie do opisania, migruje, zbiera się w załamaniach skóry
  • tworzy maskę, bardzo nienaturalnie wygląda na twarzy, skóra wydaje się sucha 
  • nietrwały, nawet przypudrowany znika z okolicy nosa (nie dotykam twarzy w ciągu dnia)




Podsumowując:
Podkład jest gęsty, ładnie się rozprowadza ale bardzo nienaturalnie wygląda. Nie sprawdził się na mojej mieszanej cerze. Nietrwały na filtrach jak i kremach nawilżających. Wysuszył mi skórę na policzkach, podkreśla za każdym razem linię uśmiechu, zbiera się w załamaniach skóry a po paru godzinach powstają nieestetyczne prześwity.

Trochę się opaliłam samoopalaczem i jest dla mnie zbyt jasny i zbyt różowy, spróbuję go mieszać z innymi cieplejszymi podkładami, solo na pewno nie będę go nakładała bo efekt na twarzy jest dramatyczny. Czy użyję dłoni, pędzla, czy gąbeczki do podkładu za każdym razem efekt jest taki jak poniżej:


jak dla mnie jest zbyt matowy


49 komentarzy:

  1. Rzeczywiście słabo się prezentuje, jest zbyt pudrowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skóra wygląda na suchą, nie podoba mi się to :(

      Usuń
  2. Nie wiem dlaczego ale mi ten podkład bardzo odpowiada, u Ciebie rzeczywiście dziwnie wygląda może kolor za jasny, zbyt biały i wygląda jak maska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie odcinał mi się na linii żuchwy, z odcienia byłam zadowolona, na mojej skórze on po prostu zle leży :(

      Usuń
  3. Faktycznie dobrze, że kupiłaś go w promocji, jednak szkoda, że się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuję go mieszać, może wtedy dam radę go zużyć...

      Usuń
  4. A ja go polubiłam sprawdza się u mnie dobrze, ale trzeba bardzo uważać żeby nie zrobić sobie maski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nakładam cienką warstwę i za każdym razem staje się taka pudrowa :\

      Usuń
  5. uu szkoda, że Ci nie podpasował
    kolor na dłoni ładnie wygląda ;)
    ja trwam przy minerałach i chyba nic tego nie zmieni juz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do minerałów nie mogę się przekonać i chyba nigdy się nie przekonam ;)

      Usuń
  6. Dla mnie nie jest bublem, ale też nie do końca mi spasował. Mam podobne wrażenie, że jest zbyt matowy i bardzo podkreśla załamania skóry i suche partie. Za to matującą bazę z tej serii ubóstwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bazy nie miałam ale puder prasowany jest kapitalny! :D

      Usuń
  7. Jasny odcień to plus, ale rzeczywiście na twarzy wygląda niekorzystnie. Szkoda, że taki bubel z niego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kolor jest naprawdę jasny, fajnie że mają takie rozbielone odcienie ale brakuje żółtawych odcieni dla oliwkowych cer.

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj nie, zdecydowanie zbyt matowy... Mam nawet wrażenie, że to wykończenie gryzie się z tą piękną szminką...

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmmm... faktycznie coś z nim nie tak :( Zastanawiałam się nad jego zakupem, bo czytałam kilka pozytywnych recenzji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, że były zadowolone dziewczyny, mi niestety kiepsko wypada na twarzy :\

      Usuń
  11. Dość dziwnie wygląda :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda sucho i wysusza, efekt mówi sam za siebie.

      Usuń
  12. będę trzymać się z daleka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uff.. dobrze, że nie kupiłam jednak go na tej promocji w Rossmanie.

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie się sprawdził i jest jak na razie numerem jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz nos jak kartofel:)

    OdpowiedzUsuń
  16. I drugi podbródek ci się robi

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam go i w sumie nigdy mnie nie kusił :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie też się niestety nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nieciekawy jegomość. Ja też mam cerę mieszaną. Szczególnie latem potrzebuję dobrego podkładu, obecnie używam CC Smashbox i na obecne warunki sprawdza się nienagannie. Tym bardziej że też opaliłam buźkę samoopalaczem a kolor nadal ładnie się wtapia. dobrze też sprawdzały mi się podkłady Revlon (nie pamiętam juz które:) szczególnie latem i Double Light Wear EL.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tych o których piszesz. U mnie latem dobrze spisuje się Astor Perfect Stay, Catrice Photo Finish, L'oreal True Match i Essence Stay All Day, jestem zadowolona z trwałości :)

      Usuń
  20. szkoda, że ten odcień takie nietwarzowy :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam przez pewien czas ochotę na ten podkład ale dobrze,że go nie kupiłam. Nie wiem czemu ale poza jednym fajnym tuszem, to do tej marki podchodzę jak przysłowiowy "pies do jeża"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rimmel ma bardzo fajne pomadki i lakiery, niektóre tusze też się u mnie sprawdziły :)

      Usuń
  22. ja trafiłam na pomarańczkę więc nie wiem co gorsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, że się u Ciebie nie sprawdził :-( u mnie spisuje się wręcz koncertowo ;-))
    Tylko, że ja nakładam go naprawdę maleńką ilość, bo jest niesamowicie kryjący. Mała kropla wystarcza na pokrycie całej twarzy i nie ma tego efektu maski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nakładam ilość wielkości ziarna grochu, myślę że to mała ilość. Gdyby nie był taki suchy na twarzy i nie wchodził w załamania skóry byłby moim ulubieńcem.

      Usuń
  24. Bardzo sztucznie wygląda na skórze.

    OdpowiedzUsuń
  25. Też mi jakoś nie podszedł, niezbyt fajnie wygląda na twarzy, robi smugi, jest zbyt ciężki, po prostu nie wygląda fajnie. Za to jest GENIALNY jako korektor na pojedyncze pryszcze. Nakładam go na nie pędzelkiem po starym korektorze z avonu. Kryje bardzo dobrze, dość długo się trzyma, kolor jest idealnie dopasowany do mojej skóry więc nie odznacza się i mogę go nakładać jako korektor nawet bez podkładu. Ewentualnie czasami, jeśli potrzebuję mocnego krycia, mieszam go z kremem bb z maybelline ale myślę że dobrze sprawdzi się pomieszany z większością podkładów ;) polecam użyć go w ten sposób, dla mnie nie ma lepszego korektora ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. jako podkład- okropieństwo, kolor niby ok ale na twarzy wygląda płasko, bardzo matowe wykończenie
    jako korektor - rewelacja!!! ;) ostatnio mimo niezbyt idealnej twarzy zrezygnowałam z używania podkładów gdyż moja skóra się chyba na nie pogniewała i nie chce współpracować(długo by o tym opowiadać), więc na niedoskonałości i jakieś zaczerwienienia używam korektora, ewentualnie kryjącego podkładu punktowo, na to puder i można wyjść do ludzi. w roli korektora jest super ;)
    nadaje się także pod oczy ale konieczny jest wtedy pod spód jakiś krem bo może wysuszać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę mi jednak podsusza skórę dlatego pod oczy na pewno nie będę nakładała, zresztą jestem zwolenniczką bardzo lekkich korektorów na okolice oczu :)

      Usuń
  27. Ja uwielbiam ten podkład :). Matuje mnie na cały dzień, nie ściera się, nie warzy, nie zbiera się w załamaniach. Patrząc na ostatnie zdjęcie wydaje mi się, że nałożyłaś go za dużo dlatego wygląda źle i nienaturalnie. A co do reszty jego wad to przyznajmy szczerze, każda buźka jest inna, ja mam cerę mieszaną z tendencją do przesuszenia w okolicach czoła i policzków i dla mnie jest to produkt idealny.

    OdpowiedzUsuń
  28. ostatnio go kupiłam bo szukałam podkładu matującego na długo, bo moja cera jest tłusta i bardzo się zawiodłam. Wygląda on bardzo sztucznie i nienaturalnie, kolor wpada w róż (a starałam się wybrać jak najbardziej żółty) i co najgorsze strasznie waży się na twarzy! KOSZMAR!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mojej twarzy też brzydko wygląda ale wrócił mój Perfect Stay z Astor, cudowny podkład :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.