niedziela, 21 października 2012

Revlon Galaxy

Lubicie toppery?
Ja owszem, najczęściej kiedy trzeba odświeżyć manicure bo lakier już nie błyszczy ;)
I tak nazbierałam zdjęć, kompletowanie zajęło mi 2 miesiące, mogłam zrobić swatche jednego dnia np na papierze ale to takie trochę suche, sama wolę oglądać efekt na paznokciach niż na wzornikach dlatego zdecydowałam, że powoli skompletuję to co chcę.

Galaxy to przezroczysty lakier z zatopionymi drobinkami granatowego i srebrnego granatu, zawiera również maleńkie plastry miodu, które nie dają festyniarskiego efektu :D
Jak na niego patrzę widzę gwiezdziste niebo. Sytuacja się zmienia kiedy popatrzymy na niego w świetle sztucznym, wtedy drobinki migają kolorami tęczy tworząc piękny efekt :)

Swatche na lakierach są robione w świetle dziennym, gdyby miała uzbierać jeszcze fotki w świetle sztucznym zajęłoby to wieki :)










A udział wzięły:









Vipera Focusion 907 i Inglot 947

 Eveline 626

 Golden Rose 219



 Safari 345

 Flormar 437

 FM Fresh Mint

Flormar 446

 Ados 502

 Golden Rose Classic 20

 Inglot 947

 Essence 86 

Essie Pansy 74

Flormar 377

42 komentarze:

  1. Bardzo fajny galaktyczny ;) podoba mi się z białą bazą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaż nie lubię bieli, to właśnie na niej są najlepiej widoczne drobinki.
    Uwielbiam toppery, szczególnie z Essence.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na bieli jest największy kontrast, całkiem fajny efekt, bardzo widoczny manicure na pewno nie każdy będzie się czuł dobrze, ta biel aż bije po oczach :P

      Usuń
  3. najbardziej podoba mi się na granacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fiole i czerwień przepięknie się prezentują. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnie zdjęcie z czerwonymi pazurkami skojarzyło mi się ze świętami :) fajne połączenia

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie ten topper mógłby mieć więcej tych dużych drobin...

    OdpowiedzUsuń
  7. trochę mało tych plastrów ląduje na paznokciach , ja lubię efekt "festyniarski"

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny efekt na paznokciach daje ;) Najbardziej mi się chyba podoba efekt z fioletowym Inglotem i Golden Rose nr 219 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podoba mi się na jasnoniebieskim z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Więcej dużych drobin i lakier idealny ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne paznokcie! a kolorów łaa super, limonka z safari wpadła mi w oko! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. najladniej wyglada na niebieskim i mietowym kolorze ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam go! Jest genialnym topperem:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Srednio... Te błyszczące akcenty trudno się zmywają.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio mam topperową fazę- uwielbiam np. jeden paznokieć dopełnić taką błyszczącą warstwą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudo, uwielbiam takie połączenia

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie:) Ten delikatny fiolet z Eveline bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie wygląda takie połączenie, zabija nudę na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten Topper często widuję u mnie w Pepco za 9,99 :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z bialym zdecydowanie najladniej;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne :) mi wyjątkowo spodobał się zielony :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie :) Najbardziej podoba mi się efekt na bazie w postaci Golden Rose 219 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. powiedz mi jak się spisuje ten lakier z FM, bo miałam ochotę na kilka kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tylko jeden kolor, ta zieleń ładnie kryje, na pazurkach trzyma się około 3 dni, konsystencja bardzo gęsta

      Usuń
  24. mnóstwo pięknych kolorów. :) i ten revlonik fajnie się prezentuje. a Twoje paznokcie... chyba będę powtarzać za każdym razem - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj miałaś cierpliwość :) Śliczny jest ten brokat mi się bardzo podoba na FM Fresh Mint :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny topper! I tyle pracy włożyłaś w te zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo kolorowo, topper mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobry sposób, żeby poprawić sobie manicure:)

    OdpowiedzUsuń
  29. mi się najbardziej podoba na różach i tym jaśniutkim i ciemniejszym :) ale cudny jest ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja bym wolała żeby było więcej tych grubszych drobinek

    OdpowiedzUsuń
  31. Podziwiam... chyba nie dałabym rady ze zmywaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak ja lubię takie błyskotki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.