czwartek, 24 kwietnia 2014

♥♥ Wiosna na paznokciach, różowy, rozbielony pastel Essie French Affair ♥♥

Ten manicure noszę cały kwiecień. Niesamowicie mi się podoba, jest subtelny, idealny na co dzień i w sumie do wszystkiego pasuje. Postanowiłam go pokazać, ponieważ zebrałam wiele komplementów w pracy, a nawet w sklepach Panie pytają jaki to lakier. Takiego zainteresowania jeśli chodzi o kolor lakieru nigdy nie doświadczyłam ;)

Lakier Essie French Affair to przepiękny odcień pastelowego różu, kocham się w takich kolorach i generalnie mocno mnie przyciągają. Nie jestem z niego zadowolona, nie kręcę jakoś mocno nosem bo kosztował tylko 12 zł ale byłabym zła, gdybym kupiła go w regularnej cenie.

Noszę go w towarzystwie matowego Wow Glitters z Wibo, oczywiście pokrywam go potem topem nabłyszczającym bo mat do mnie nie przemawia ;) Uważam że idealna z nich para :D








Essie jest bardzo problemowy. Potrzebuje 3 warstw, przy dwóch są smugi i prześwity, 3 załatwia sprawę. Malowanie nim nie należy do przyjemnych, wiadomo 3 warstwy trochę schną... Dodatkowo irytuje mnie to, że ciągnie się trochę przy 2 i 3 warstwie, pierwsza zawsze dobrze się rozprowadza, jak masełko. Dziwne ;)
Mam wersję z wąskim pędzelkiem.






Kolor idealny ale wymaga trochę cierpliwości. Zużyję ale na pewno kolejny raz nie kupię, będę szukała odpowiednika. Rozejrzę się w Naturze może Essence ma podobne, ewentualnie wybiorę się do Inglota.

Jeśli znacie odpowiednik piszcie w komentarzach, skuszę się nawet na podobny Essie pod warunkiem, że dobrze się nakłada. Wiem, że niektóre Essiaki są problemowe i tym już z góry podziękuję. Przymykać oko można na Wibo i Essence bo one kosztują grosze ale od lakierów powyżej 20- 30 zł typu Inglot, Essie będę wymagała.

Mam wiele lakierów Wibo i lepiej się rozprowadzają i lepiej kryją, w przypadku Essie zauroczył mnie odcień, powrotu nie będzie mimo że piękny jest :))


34 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak go widzisz na swoim monitorze ale to delikatny, 100 % pastel :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. wymaga czasu a na malowanie paznokci ciągle mi go brakuje :\

      Usuń
  3. Cukierkowy kolor, ale ja też wolę żeby lakier był szybki w obsłudze. Kiedy maluję paznokcie mam milion rzeczy do zrobienia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie pastele <3 ja mam taki tylko, ze od Pierre Rene :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki lakier będzie się po prostu lepiej sprawdzał do frencha, mam jeden podobny z Essie i też teoretycznie wymaga trzech warstw, ale jakoś mnie to nie przeraża :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj, wielka szkoda, że jest taki problemowy :( kolor rzeczywiście piękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za pastelowymi kolorami ale podoba mi się na Twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. takie jasne, pastelowe kolory to też ostatnio moje wybory, faktycznie ciężko wśród takich trafić na lakiery, które nie robią smug
    genialny ten różyk :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się Twoje pazurki. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam wszystkie Essie z szerokimi pędzelkami i nie zauważyłam problemów przy nakładaniu. Fakt. większość kolorów nie daje pełnego krycia przy dwóch warstwach i czasem smużą, ale być może szeroki pędzelek pozwala łatwiej sobie z tym poradzić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki słodki! Ja mam taki kolor z lemax - i nalrawdę jest świetny a kosztuje 2,5-4 złote : ) niestety nie ma numerku : (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam jeden Lemax ale pamiętam, że bardzo długo wysychał :\

      Usuń
  12. ładne paznokcie, lubię dodatek iskrząco- błyszczący

    OdpowiedzUsuń
  13. Mani wygląda pięknie, a myślałam że lakiery Essie są wprost idealne, dobrze nie zapłaciłaś za niego ceny regularnej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre Essie są problemowe, warto kupić ale w promocji, 30 zł to one nie są warte ;)

      Usuń
  14. Piękny kolor, ale niestety skoro jest taki trudny w obsłudze to nie dziwię się, że go nie lubisz :-(

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny efekt na paznokciach :) !

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten duet jest naprawdę udany :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny, świeży kolor

    OdpowiedzUsuń
  18. oj ten róż wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pretty nice blog, following :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Taki podobny mam z Lovely z nowej serii I love summer, ale jeszcze nim nie malowałam. Ten jest uroczy z tym glitterem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zobaczę tą nową serię jak będę w Rossamnnie, dzięki! :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.