sobota, 5 kwietnia 2014

♥ Ulubieńcy marca ♥

Przede wszystkim pastelowe lakiery :*
Jak zwykle na wiosnę mam ochotę na manicure w delikatnych kolorach.
Odcienie różowe, lawendowe, czasami z glitterem Wibo. Ulubione 4 lakiery marcowe!


  • Barry M lawendowy Prickly Pear 235 
  • Wibo glitter Wow matte nr 3
  • Essie French Affair 740
  • Essie Pansy 74




Na usta upodobałam sobie pomadkę Joko, bardzo podobną do kultowej 070 Airy Fairy, też jest w niej trochę nude, trochę różu, są w niej także złotawe tony. Jest bardzo neutralna na moich ustach, pasuje do każdego makijażu i uwielbiałam ją nosić do pracy. Wet Lips J 49.





Do pielęgnacji twarzy najbardziej lubiłam wodę różaną Fitomed. Przyjemna w użyciu, delikatna dla skóry, ładny zapach. Była moim ulubieńcem poprzedniego roku, lubicie zapach różany? Polecam odwiedzić sklepy zielarskie :)


Do ciała dwa olejki! Myjący Isana Dusch jak dla mnie świetny, miałam wiele razy i wciąż do niego wracam, porównywałam kiedyś go do Nivea, który jest dużo droższy a właściwości ma te same. Olejek Isany kosztuje zaledwie 5 zł, Nivea około 14- 15 zł. Na skórze przybiera białą postać, ładnie się pieni. Do nawilżania ciała i włosów kocham oliwkę Babydream, ten zapach ♥ Nigdy mi się nie znudzi! :D




Co sądzicie o tych produktach, zapraszam na pogaduchy :)

44 komentarze:

  1. A ja niestety nie.miałam żadnego z tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakiery mają śliczne, wiosenne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szminka już prawie na wykończeniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego, że codziennie używam :)
      Tak ogólnie to mam sporo takich końcówek :P

      Usuń
  4. Essie jak najbardziej tak!
    Odwiedź i mnie czasem ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Oliwka Babydream fur Mama pachnie obłędnie. Lubię otulać się tym specyficznym zapachem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo. Uwielbiam ten zapach, nigdy mnie nie zmęczy :)

      Usuń
  6. Płyn różany z Fitomed uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale rozumiem, jest niezwykle przyjemny, kto lubi zapach różany w kosmetykach na pewno się w nim zakocha :))

      Usuń
  7. Olejek do mycia uwielbiam, a pomadkę muszę zapisać i kupić przy okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Delikatny nude z odrobiną różu, idealny kolor na co dzień.

      Usuń
  8. Tez bardzo lubię olejek z Babydream dla mam :) tak samo jak i resztę kosmetyków z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak Kochana stosujesz ta oliwke na wlosy?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma tak dobry skład, że od dłuższego czasu nakładam na włosy. Postępuję jak z innymi olejkami, nakładam po prostu na suche włosy przed myciem :)

      Usuń
    2. Oleje Alterra też są fajne!

      Usuń
  10. Lakiery śliczne ♥
    Czuję się skuszona na płyn różany z Fitomedu , a przez kogo nieprzejednanie i u mnie stale gości olejek Isany i BDFM ??? No przez kogo??? Buziaki Kochana :-***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niesamowicie miło, że Tobie podchodzą te same kosmetyki, całuski :*

      Usuń
  11. Szminką jojo mnie najbardziej zaciekawiłaś - ja ogólnie z olejkami się średnio lubię więc raczej akurat na te produkty sie nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubie olejki do kąpieli, miałam ten z isany, nivea a teraz z loccitane

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę wypróbować ten olejek z Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym zobaczyć tego lila essiaka z tym glitterem, planujesz może? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noszę na pazurkach, wystarczy obfocić, będzie! :D

      Usuń
  15. Płyn różany bardzo lubię :D Lakier Essie French Affair jest piękny zapisuję na liście do kupienia :D

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie dopiero po raz pierwszy zagościła oliwka dla mam - zobaczymy co wyjdzie z tej znajomości. Lila na wiosnę - chyba nie znam bardziej wiosennego koloru na co dzień :) (oprócz zieleni, ale ona nie dla każdego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi z wiosną kojarzą się wszystkie pastelki, z tą zielenią masz rację, dla mnie jest trudna w noszeniu, mało odcieni mi podchodzi ;)

      Usuń
  17. Lakiery z BarryM bardzo lubię :) Podobnie jak Essiaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie Essie nie zrobiło wielkiego wrażenia, wszystkie te co mam to smużą :(

      Usuń
  18. Olejek z Isany bardzo lubię, zapach jest dość specyficzny ale można się do niego przyzwyczaić.

    OdpowiedzUsuń
  19. Od dawna ciekawi mnie ten olejek Isany, ale trzeba najpierw wykończyć spore zapasy tego typu produktów...

    OdpowiedzUsuń
  20. posiadam lakier z essie i nie bardzo mnie zachwycił pod względem konsystencji
    Faktycznie kolorki są wiosenne,też lubie pastele są mega słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje Essie też są trudne w nakładaniu, mam te z wąskim pędzelkiem.

      Usuń
  21. Piękny jest ten lawendowy z Barry M :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też uwielbiam tę oliwkę :-) Lawendowy Barry M jest b o s k i !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.