poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Najlepsze zmywacze do paznokci ♠ Inglot, Sensique ♠





Zmywacz do paznokci to taka prosta rzecz, do której generalnie nie przywiązuje się uwagi (przynajmniej ja tak miałam przez długi czas). Zawsze uważałam, że można kupić najtańszy aby dobrze zmywał. Odkąd przekonałam się, że w 80 % moje skórki rujnują właśnie zmywacze zaczęłam testować te z "wyższej półki". Zmywacz z Inglota wypadł mi najlepiej, najmniej wysuszał, był bezacetonowy a zarazem skuteczny. 
Szukałam jakiegoś tańszego odpowiednika, 14 zł za 100 ml to dość dużo przy moim zużywaniu. Udało mi się znalezć zmywacz idealny, był to Nailty z Biedronki jeszcze w starej wersji, uwielbiałam go, nie miałam żadnych problemów ze skórkami. Towarzyszył mi ponad rok, potem go wycofali, w Biedronkach pojawiły się już dwie inne wersje z pompkami, bardzo nieudanymi, które strzelały po oczach. Zużyłam 3 opakowania, skórki robiły się twarde a butelki wszystkie były felerne. 



Wróciłam więc do sprawdzonego zmywacza sprzed lat z Inglota. Nic się nie zmieniło, zapach ten sam, wydajność i skuteczność też bez zmian. Zmywam nim lakiery z paznokci co 3-4 dni i nic złego się nie dzieje, skórki nie robią się twarde, nie zadzierają się. Nie mogę powiedzieć, że mam idealne skórki, zdarzają mi się zadziory i przesuszenia gdy sprzątam w domu bez rękawiczek ochronnych, mleczka czyszczące robią mi masakrę, niektóre płyny do zmywania naczyń też są mega wysuszające. 
Zmywacz jest natłuszczający dlatego koniecznie trzeba odtłuścić po nim paznokcie. 

Skład:
 Ethyl Acetate, Glycine Soja (Soybean) Oil, Isopropyl Alcohol, Mineral Oil/Paraffinum Liquidum, C12-15 Alkyl Benzoate, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Calendula Officinalis Flower Extract, Retinyl Palmitate, Tocopherol, Fragrance/Parfum, D-Limonene, Butyl Acetate, Nitrocellulose, Phtalic Anhydride/Trimellitic Anhydride/Glycols Copolymer, Red 36 (CI 12085), Acetyl Tributyl Citrate, Stearalkonium Hectorite.



Znalazłam też tańsze zmywacze równie delikatne dla skórek. Sensique ma bardzo bogatą ofertę, znajdziemy różne pojemności. Duże butelki 150 ml i małe po 50 ml. Zmywacze są też w różnych wersjach zapachowych. One naprawdę pachną! Składy mnie zaskoczyły, w tych zmywaczach można znalezć olej arganowy, retinol, aloes. Nic złego ze skórkami nie robią ale niestety nie wszystkie są skuteczne, uważam że najsłabszy jest ten o zapachu winogron, ma składzie argan ale słabo rozpuszcza lakiery. Najlepiej wypadł mi truskawkowy i tą wersję kupuję najczęściej. 


O zapachu truskawki
Ethyl Acetate, Ethyl Alcohol, Aqua, Panthenol, Aloe Barbadensis Extract, Parfum, CI 16255.

Mango
Ethyl Acetate, Butyl Acetate, Isopropyl Alcohol, Aqua, Castor Oil, Retinol, Tocopheryl Acetate, Liloleic Acid (and) Linolenic Acid, Parfum, CI 15525, CI 16255.

Winogron
Acetone, Aqua, Glycerin, Argania Spinosa Seed Oil, Parfum, CI 16185.


Podsumowując
Inglot jest najlepszy, najszybciej rozpuszcza lakier, wykończenia piaskowe też schodzą bardzo szybko, wystarczy parę sekund przytrzymać wacik i ściągnąć lakier w dół. 
Sensique jest dużo tańszy ale nie wszystkie wersje są dobre, niektóre są jakby tłuste i słabo rozpuszczają lakier. Mimo wszystko da się nimi pracować i nie śmierdzą tak jak Inglot. Obie firmy lubię i kupuję tam, gdzie mam w danym dniu po drodze ☺ Żaden z nich nie zostawia białego nalotu.


Jakie zmywacze u Was się sprawdzają? 

22 komentarze:

  1. Uwielbiałam te stare nailty z biedronki, mam też nowe, zaczynam używać, mam nadzieję, że jakoś się u mnie spiszą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak u Ciebie będą działały te beznadziejne pompki :\

      Usuń
  2. też lubię zmywacz z inglota. a zniewysuszających polecam jeszcze tonik do paznokci z barbry. prawdziwe cudo, jeśli chodzi o skórki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do skórek używam masełko z Inglota, maść z wit A i ostatnio kusi mnie Regenerum ;)

      Usuń
    2. ten tonik to jest zmywacz do paznokci z dodatkiem olejku. nie wysusza skórek :)

      Usuń
  3. Ja mam teraz zakupiony z Biedronki i jestem zadowolona :). Muszę zrobić jego recenzję, natchnęłaś mnie :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama uwielbiałam ten zmywacz z Biedronki Nailty i szkoda ze go wycofali - ja lubię ten zmywacz z TESCO all about beaauty mi osobiście krzywdy nie robi a i zapach jakiś uciążliwy nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię zieloną Isanę. Inglotowy też jest niezły, tak samo jak stary biedronkowy... szkoda, że już go nie ma bo był dobry i nawet pachniał trochę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Isana mnie nieco irytowała, zostawiała biały nalot na skórkach :(

      Usuń
  6. ja preferuje Cien z Lidla. Mam 3 butelkę i jest tani, wydajny, zmywa w mig wszystko i nie wysusza, ani nic złego nie robi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam lidlowego, może wypróbuję z czasem :)

      Usuń
  7. Stary biedronkowy bardzo lubiłam! Wypróbuj może lidlowy- też z pompką, ale skuteczny przynajmniej! I Isana też jest ok!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie maluję tak często paznokci więc nie zauważyłam destrukcyjnego działania zmywacz na skórki, ale kiedyś zainwestuję w jakiś lepszy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ja zmywam lakier często i zalezy mi na tym, żeby zmywacze nie wysuszały skórek.

      Usuń
  9. Sally hansen jest najlepszy :). Maluję paznokcie tylko na czerwono, więc potrzebuję porządnego zmywacza, to jest jedyny, który bezproblemowo sobie radzi z czerwienią i nie barwi mi połowy dłoni na czerwono :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te zmywacze z Sensique, używam tylko tych, czasem zapachy zmieniam:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam ten zmywacz truskawkowy z Sensique i uważam, że to straszny bubel - okropnie śmierdział, słabo zmywał lakiery i wysuszał moje skórki i paznokcie, które były później w opłakanym stanie. Zmywacz bez acetonu z Inglota to już inna bajka - mój absolutny ulubieniec!

    OdpowiedzUsuń
  12. moje pazury przywykły do zielonej issany :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.