środa, 23 kwietnia 2014

Kolory sezonu? Pastele!

Wiosna, wiosna wszędzie! Temperatury są bardzo wysokie, mam wrażenie, że wielkimi krokami idzie lato! Aż ma się ochotę na kolory. Moja kolorowa paleta 88 cieni doczekała się :) Sezon na kolor uważam za rozpoczęty :) A jak u Was?? :)


  • zewnętrzny kącik- butelkowa zieleń
  • wewnętrzny kącik- seledynowa zieleń
  • środek powieki- łososiowy odcień 
  • dolna powieka- lazurowy niebieski
  • indyjski Kajal posłużył mi do kreski 





Twarz

  • podkład L'oreal True Match Vanille 
  • puder prasowany Kobo
  • róż Inglot 99


Usta

  • błyszczyk Wibo Lip Sensation XXL 05


32 komentarze:

  1. Przepiękne połączenie kolorystyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie kreska wyszła do tego wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być bez kreski ale oczy wydawały mi się bez wyrazu ;)

      Usuń
  3. Piękny makijaż :) uwielbiam zielenie na powiekach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, do mojej brązowej tęczówki pasują doskonale :)

      Usuń
  4. Uwielbiam pastele! Cudownie to razem wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna zieleń w wewnętrznym kąciku :) Ślicznie calość się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba najładniejsza zieleń jasna zieleń w całej palecie :-)

      Usuń
  6. piękny makijaż na Twojej skórze w ogóle nie widać porów. zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam na kościach policzkowych trochę bardziej widoczne ale trzeba się przyjrzeć z bliska.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. mam nastój wiosenny i chęć na zabawę w kolorki :-)

      Usuń
  8. Ja zieleni nie lubię w makijażu, ale u Ciebie wygląda to świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, że kiedyś w ogóle nie tolerowałam na swoich oczach zieleni, teraz lubię, nawet bardzo! :)

      Usuń
  9. Super świetny makijaż, bardzo mi się podoba. ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekny make-up:)Kaska

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Sprawdza się zawsze, ma odrobinę mleczny odcień, wygląda naturalnie.

      Usuń
  12. Śliczny i faktycznie wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no i znowu jestem pod wrażeniem, świetny efekt, kolory ślicznie przechodzą jeden w drugi
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że do mnie nie pasują takie odcienie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę? daj sobie jeszcze szansę, może polubisz? :-)

      Usuń
  15. Kochana,jestem pod wrażeniem-śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubię pastelowych kolorów, ale to połączenie bardzo mi się podoba :) kojarzy mi się trochę z pawimi piórami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.