sobota, 30 marca 2013

Czerwono-różowy Sally Hansen Diamond Strength Cherry Chateau

Przyjemny migotek! Daje piękny połysk, efekt tafli utrzymuje się 2 dni. 

Pędzelek: mały, cienki ale precyzyjny to lubię :)
Krycie: bardzo słabe, na paznokciach mam 4 warstwy i to jest minimum, inaczej są prześwity.

Ma jeszcze jedną dużą wadę, dłuuugo schnie. Dodamy do tego 4 warstwy które muszą podeschnąć i mani zajmuje bardzo dużo czasu. Efekt jest ładny, trwały, lakier trzymał się 5 dni, dla cierpliwych :))






18 komentarzy:

  1. bardzo ładny ♥

    Wesołych Świąt! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego dobrego dla całej rodziny na święta :)

      Usuń
  2. Nawet, nawet...
    Gwiazdki w czerwieni ;3
    Wesołych świąt i mokrego dyngusa!^^(choć na razie to chyba śnieżki będą latały ._.")

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolor

    Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolorek, choć ja przepadam bardziej za mnie migoczącymi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuuu.... To kiepsko, co? 4 warstwy i długo schnie... Nie miałabym cierpliwości do niego ;P buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za błyszczącymi lakierami, ale lakiery SH bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety nie przepadam za takim wykończeniem :/

    OdpowiedzUsuń
  8. strasznie mi sie podoba- do tego te mieniace drobinki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.