piątek, 22 marca 2013

Miss Sporty Metal Flip 050

Seria tych lakierów jest teraz w promocji w Rossmannie, buteleczka ma pojemność 7 ml i kosztuje 6,79. 
Do wyboru jest 3 kolory, wybrałam złotą zieleń opalizującą na różowo. 



Na zdjęciach wyszedł mi bardziej bordowy niż w rzeczywistości, tak na prawdę jest w nim więcej zieleni, takiej zgniłej, pomieszanej ze złotem. Na różowo- bordowo jedynie opalizuje.


Konsystencja: rzadka, nie sprawia problemów, nie ciągnie się.

Krycie: potrzeba 2 warstwy i tyle mam na paznokciach.

Pędzelek: elastyczny, dobrze wyprofilowany dlatego nie ma problemów z wyprowadzeniem lakieru przy skórkach, dla mnie trochę za szeroki, wolę cienkie pędzelki. Nie wiem czy dałabym radę pomalować nim paznokcie u stóp. 

Trwałość: 3 dni, potem pojawiają się otarcia na końcówkach. 



Na paznokciach wygląda tak samo jak w buteleczce, niestety w żaden sposób nie mogę tego oddać na zdjęciach. To zdjęcie przedstawia jego prawdziwy odcień.

18 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy odcień, choć na zdjęciach rzeczywiście wyszedł bardziej bordowy niż zielony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie na zdjęciach inny odcień. Ten w buteleczce super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię takich żuczków.

    OdpowiedzUsuń
  4. W buteleczce wygląda ładnie ;] Ale na paznokciach mi się jakoś nie widzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety mi flipy nie podchodzą :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro na paznokciach wygląda tak, jak w buteleczce, musi być piękny. Bardzo lubię duochromy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zupełnie nie moje klimaty... Niestety w ogóle mi się nie podoba. Ale każdy lubi co innego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na prawdę świetny kolorek,taki oryginalny;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie pędzelki,ale kolor nie mój.

    OdpowiedzUsuń
  10. mam ten lakier ale inna wersję kolorystyczną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakos tak srednio mi sie podoba, sama nie wiem czemu :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie inaczej wyszło na paznokciach:) Ale i tak mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  13. kusi mnie jakiś żuczek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten kolor akurat mi sie nie podoba ._.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lakier zdecydowanie nie dla mnie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubię pędzelków Miss Sporty

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.