czwartek, 14 marca 2013

Rozświetlający?

W weekend zrobiłam makijaż kosmetykami rozświetlającymi, miał być dzienny, delikatny i raczej dziewczęcy, co z tego wynikło? Zapraszam do obejrzenia zdjęć.



Zdjęcia robiłam po około 7 godz, dobre światło miałam tylko w łazience, ah i włosy odgarnięte, spinam je podczas sprzątania ;)





Czego użyłam?

Oczy:
baza pod cienie Inglot
cienie 112, 118 Inglot
kredka FM fioletowa (roztarta)

Twarz:
podkład Wibo pomieszany z L'oreal
bronzer L'oreal

Usta:
pomadka Maybelline 103



30 komentarzy:

  1. Mój ulubiony cień 112 Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też go lubię, uniwersalny, mieszam go prawie ze wszystkimi kolorami :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny ten makijaż :) podoba mi się styl w jakim malujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladnie :) a jestes zadowolona z tej szminki Maybeline ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo, kolor jest subtelny, pieknie odbija światło i nawilża usta, nie ma żadnych problemów z suchymi skórkami :)

      Usuń
  4. ja też lubie ten brązik 112, a jest niedoceniany w blogosferze. A co sądzisz o kosmetykach FM?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z FM kupuję perfumy, mają ogromny wybór ładnych i trwałych zapachów.
      Kredki używam już dłuższy czas, zupełnie się nie rozmazują, bardzo bardzo trwałe nawet latem i mają temperówki w zakończeniu :))

      Usuń
  5. śliczne to złotko na oczku :):) makijaż ideał ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę, cieszę się bo wg mnie jest prosty, tak prosty że miałam go nie pokazywać ;)

      Usuń
  6. Mój bronzerek z L'Oreala już sięgnął dna... niestety, a bardzo go lubiłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajny produkt, można uzyskać nim parę odcieni w zależności jak się kolory pomiesza ;)

      Usuń
  7. piękny, pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny i dziewczęcy makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie, moją uwagę przykuła pomadka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maybelline ma świetne pomadki! Kolejny raz się nie zawiodłam :)

      Usuń
  10. Piękny makijaż i super fryzurka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nawet nie fryzura, podpięłam do góry żeby w oczy nie właziły, byłam na etapie sprzątania :P

      Usuń
  11. Ładny ten make-up! I trwały do tego jak widać :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mhm, nie narzekam na trwałość mieszanki tych podkładów, a cienie jak to cienie, Inglot najlepszy i najlepiej się trzyma :) Z bazą do demakijażu.

      Usuń
  12. Makijaż śliczny, bardzo w moim stylu :-) A w upiętych włosach bardzo ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny makijaż, kojarzy mi się z plażą :)
    I.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię 112 :) dobry do każdego makijażu :)
    Twój makijaż mi się podoba, bo jest w mojej tonacji brązów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się makijaż! Użyłaś kolory cieni, które uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.