sobota, 2 marca 2013

Inglot 366


Jak się dowiedziałam na stoisku Inglota jest to najczęściej kupowany kolor  z jesiennej kolekcji inspirowanej kawą. Kusił mnie od dłuższego czasu i w końcu postanowiłam go kupić. Oryginalny i niezwykle uniwersalny beż z dodatkiem szarości i do tego ten przepiękny shimmer różowo- fioletowy, który przenosi się na paznokcie. Myślałam, że będzie mi niezwykle trudno oddać jego kolor na zdjęciach ale nie miałam z tym żadnego kłopotu. 

Uwielbiam w nim to, że kryje po dwóch warstwach, szybko schnie i zmienia swój odcień w zależności od światła. Współgra ze wszystkimi kolorami ubrań. Odnalazłam idealny i niebanalny nude, polecam bo na pazurkach wygląda kapitalnie! :)

Trwałość: 4 dni, potem ścierają się końcówki
Błyskawiczne się zmywa.




42 komentarze:

  1. Cudowny kolor :) Jeszcze nigdy nie miałam lakierów z Inglota, muszę w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny kolor!
    Bardzo mi się podoba :)
    I jeszcze to kremowe wykończenie.
    Idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też go bardzo lubię. Pasuje do Twoich paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny na jesień, ale ja już czekam na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi nie kojarzy się z jesienią, będę z niego korzystała cały rok :))

      Usuń
  5. Piękny kolor, szukam właśnie takiego myślałam na Golden rose ale teraz sama już nie wiem ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię lakiery GR, z tańszych są fajne też Wibo ale odpowiednika raczej nie znajdziesz :(

      Usuń
  6. Podoba mi się ten kolor... taki spokojny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie wyglada na twoich pazurkach, szkoda tylko ze inglot w ogole nie chce mis ie trzymac na pazurkach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny już parę razy narzekały w komentarzach że lakiery Inglota im się nie trzymają, nie wiem od czego to zależy...

      Usuń
  8. Przepiękny kolor ;) Uwielbiam nude <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam całkiem podobny kolorek z Virtuala :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co to takie czerwone przy skórkach???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podrażnienia, zmieniłam zmywacz na pierwszy lepszy z braku czasu odwiedzenia Inglota lub Biedronki bo stamtąd zmywacze nie wysuszają i nie podrażniają mi skórek

      Usuń
    2. Nie wiedziałam, że zmywacz może tak podrażniać:(

      Usuń
    3. u mnie tak się dzieje, najpierw zaczerwienienia i zadzierające się skórki, potem robią się bardzo twarde i brzydko to wygląda, już odstawiłam ten zmywacz, nawilżam i wróci to do normy ale potrzeba trochę czasu :)

      Usuń
  11. Cudny jest :) muszę go mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny :)
    ale nie polubiłam się z lakierami inglota

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie kolory, sama mam taki z GR z serii Rich colour nr 5. Kryje po jednej warstwie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten shimmer dodaje mu mnóstwo uroku!

    OdpowiedzUsuń
  15. niesamowity kolor, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny kolor, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam niemal identyczny kolor z Bell :) Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten odcień - uwielbiam go:)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny :) nie jest taki nudny z tym shimerem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam podobny z GR, ale ciemniejszy. Masz bardzo ładny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo podobają mi się takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny kolor - zazwyczajtakie bure kolory mi nie leżą, ale ten jest wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mój kolorek, ale lakierek już nie :O

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię ten kolor, jest piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny kolor, a nie mam ani jednego lakieru Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Rzeczywiście, wspaniały kolor:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.