poniedziałek, 24 listopada 2014

Makijaż na weekend- niebieskie rzęsy w roli głównej


Tuszu niebieskiego używałam latem, postanowiłam do niego wrócić chociaż na chwilę. Jeszcze nie zasechł! Kolor jest nasycony, kobaltowy. Idealnie kryje rzęsy. 
Fioletową kreskę zrobiłam za pomocą cienia Sleek i płynu Duraline. 








Użyłam
mieszanki podkładów Stay Matte Rimmel i Perfect Stay Astor
pudru Synergen
różu z palety UltraFlesh- Shinebox
tuszu niebieskiego Wibo
pomadki Rimmel Airy Fairy

Oczy
cała powieka złoty cień Inglot 112
załamanie powieki pomieszane fiolety Inglot 128,137
kreskę zrobiłam przy pomocy płynu Duraline Inglota i cienia Sleek Vintage Romance- Bliss in Barcelona, cienie mieszam z płynem na dłoni, staram się, nie miziać ich mokrym pędzelkiem





20 komentarzy:

  1. Bardzo ladny makijaz :-) podobaja mi sie rzesy.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jednka jestem fanką czarnego tuszu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przekonałam się w tym roku do niebieskiego tuszu, świetnie podkreśla brązową tęczówkę. Mam ten z Bourjois, bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, niebieskości podkreślają brązowe oczy. Latem często używam kredek, eyelinerów w takich kolorach. W tym roku również lubiłam ten tusz :-)

      Usuń
  4. Rzęsy ładnie skomponowały się z resztą makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam sobie niebieski tusz z zamiarem użycia :D Pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak kupiłaś to trzeba używać, chętnie będę podglądała co tam zmalujesz :))

      Usuń
  6. Rzęsy wyglądają świetnie! U mnie niestety nie ma tak fajnego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten tusz ma trochę dziwną konsystencję a szczoteczka nie każdej kobiecie będzie odpowiadała.

      Usuń
  7. Fajny akcent, ja swój niebieski tusz wywaliłam :D Rzadko po niego sięgałam i zakończył swój żywot :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój jeszcze nie zasechł i postanowiłam go użyć ;)

      Usuń
  8. Swietny efekt, choc nie wiem, czy ja bym sie odwazyla na niebieski tusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie sądziłam, że niebieskie rzęsy mogą wyglądać aż tak ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż bardzo ładny - jednak jeśli chodzi o niebieski tusz to te z AVON jakoś ładniej się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.