wtorek, 30 kwietnia 2013

Neonowy koral Wibo Express Growth 310

Uwielbiam odcienie koralowe na paznokciach, noszę je bardzo często latem, pasują do mnie. Mam w zbiorach chyba 3 odcienie koralowe obecnie, z różowymi tonami oraz pomarańczowymi. Bardzo chciałam kupić koral, może niekoniecznie wściekły i szalenie żarówiasty ale... bardziej intensywny od tych co posiadam. Szperałam w szafach w Rossmannie i padło na Wibo. Lakiery były w promocji i zapłaciłam za niego tylko 4,99.

Krycie: zadowalające po 2 warstwach i tyle mam na paznokciach, szybko schnie więc manicure nie zajmuje wiele czasu, nie lubię jak lakier schnie wieki.

Trwałość: zdjęcia zrobiłam na 3 dzień po malowaniu (przy skórkach widać minimalny odstęp), trochę się zmatowił i nałożyłam na niego warstwę nabłyszczającą z Inglota, nie było odprysków, końcówki zaczęły się ścierać 4 dnia.

Kolor jest pozytywny, przyjemny i mocny, trudno mi było go oddać :)
W sam raz na majówkę :)




24 komentarze:

  1. tak myślę, po co miałaś oddawać skoro on taki ładny :D a to było o oddaniu, ale odcienia :)

    bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak, bardzo trudno mi było oddać jego kolor na zdjęciach, aparat wariuje przy takich intensywnych odcieniach, nikomu nie oddam bo szalenie mi się podoba :)

      Usuń
  2. Śliczny kolorek, u mnie w Rossmannie niestety nie widziałam jeszcze takiego kolorku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może to nowy odcień? nie wiem, ale wybór w takich odcieniach Wibo ma spory :)

      Usuń
  3. fajny kolorek i pazurki masz super ja niestety nie moge ostatnio swoich zapuscic :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się zarówno kolor jak i wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny, lubię takie kobiece pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jeeeeej, jaki uroczy! Chcę go!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie takie kolory. idealnie zachowany lakier jak na 3-ci dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor mru mru :) podobnie jak paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię takie koralowe czerwienie :) a lakiery wibo bardzo dobrze mi służą

    OdpowiedzUsuń
  10. oo piekny kolor...he lubię te lakiery faktycznie szybko schną...ale u mnie nie przetrzymują nawet 2 dni

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny jest ! Ma to "coś" :P

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor jest prześliczny, świetnie wygląda na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  13. To Twoje pazury? Mega!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolor piekny, szkoda ze w r. juz go nie ma;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej nie został wycofany, pewnie uzupełnią braki ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.