niedziela, 8 marca 2015

Mix dwóch produktów do odżywiania. Odżywka Biovax do włosów blond z maską Kallos Banana. Włosowa niedziela.



Trzy dni temu było oczyszczanie włosów i lekka odżywka. Dziś mix, w bardzo sutej porcji bo czułam, że włosy potrzebują dopieszczenia. Postawiłam też, na mycie włosów odżywką, a przed myciem użyłam sporo olejku. 

Wiem :) Dużo tego. Moim włosom to służy.
Nie polecam takiego pogrubionego diabła prostowłosym bo skończy się oklapem :)







Pielęgnacja krok po kroku:

  • olej na suche włosy przed myciem, na całą długość (Babcia Agafia- regenerujący)
  • mycie skalpu szamponem Alterra- morelowy, długość balsamem Schauma zwiększający objętość (nowy skład)
  • pod czepek na 30 minut mix: 2 łyżki Kallos Banana + 2 łyżki odżywki Biovax do blond
  • spłukanie, odciskanie włosów w bawełnianą koszulkę
  • bez spłukiwania minimalna ilość odżywki Potter's gingko i keratyna
  • żel mrożący Joanna

Skręt bywa lepszy ale dziś jestem zadowolona z miękkości i blasku. Końcówki mi trochę świrują, muszę koniecznie wycieniować włosy. 






4 łyżki produktu do włosów może wydawać się zabójczą ilością. Mam dość gęste włosy, są już długie (będę podcinała) i żeby je suto oblepić trzeba użyć sporą ilość odżywki. 
Czasami włosy potrzebują większej ilości niż zwykle. Słucham swoich kręciołków i staram się zapewnić im pielęgnację jakiej w danym dniu potrzebują. 


9 komentarzy:

  1. i to widać, że dopieszczasz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ dobroci dużo! Wspaniale im zrobiłaś, widać, że włosięta zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam bardzo duże ilości masek na włosy, teraz stosuję kallosa keratynowego a następny będzie waniliowy lub bananowy właśnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są włosy, które potrzebują większą ilość odżywki. U mnie porcja wielkości orzecha włoskiego nic by nie zdziałała ;)

      Usuń
  4. Uwielbiam Twoje włoski, są śliczne i widać że porządnie o nie dbasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają cudnie :) Jakie one gęste :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem Ci, że podziwiam Twoje zaangażowanie w dbanie o włosy. Ja ograniczam się do umycia i nałożenia odżywki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.