sobota, 9 lipca 2011

Lakier na wysoki połysk...

Testowałam 2 produkty Joko i Golden Rose.



Top coat Golden Rose-mega shine.
Konsystencja bardzo płynna, mały pędzelek, nadaje piękny połysk, lakier nie ściera się z końcówek paznokci przez ok 5dni. Wszystko by było fajnie gdyby nie to że długo wysycha :( Pędzelek też stracił kształt :( I za to go nie polubiłam

Joko ceramiczna nano powłoka.
Ten wypadł duuuużo lepiej zresztą widać kupiłam kolejną buteleczkę :)
-przyspiesza wysychanie lakieru
-podbija kolory
-nadaje piękny połysk który utrzymuje się u mnie ok 3dni ale można go dokładać jeśli się trochę zmatowi i dobrze to wygląda
-płaski i mały pędzelek ułatwia malowanie
-w buteleczce jest hm... mleczny? taki jakby mętny, nie jest to widoczne na pazurkach
Produkt godny uwagi

4 komentarze:

  1. wiesz ja się zawiodłam na lakierze z joko jakoś wielkich ekscesów nie zauważyłam :)miałam chyba jakiś utwardzacz i bombę witaminową z tej firmy zużyłam buteleczki do końca ale poprawy paznokcia,czy ochrony wypadł jakoś tak sobie...ja nie powrócę do ich lakierów już o wiele lepsze ma bell,miss sporty

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam utwardzaczy z Bell ani Miss Sporty więc nie mam porównania, nie mam problemu z utrzymywaniem lakieru na paznokciach trzyma się idealnie ponad tydzień, jednak szybko mi się matowi i potrzebuję produktu który mi je "odświeży" :) i do tego powłoka Joko zupełnie wystarcza :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne porównanie:) Jakoś nigdy nie zwrocilam uwagi na ten top coat Joko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. JOKO właśnie testuje jedną z "odżywek" :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.