wtorek, 12 lipca 2011

Bielenda matujący krem do twarzy

Witam!
Mam dla Was recenzję kremu Bielenda ogórek i limonka. Zacznę od tego że super sprawdza się pod podkład szkoda że nie ma filtra :( Krem jest bardzo lekki, nie zatyka porów, pachnie świeżo, szybko się wchłania, matowi skórę ale nie na długo po paru godz twarz się świeci, jednak żaden krem nie zmatowi nas na cały dzień :) cudów nie ma :)
Zmniejszenia niedoskonałości cery nie zauważyłam typu: "zwęża pory" ale ładnie odświeża i rozjaśnia skórę. Nie mam małych wyprysków na czole a często lubią mi się tam pojawiać :)
Jestem zadowolona na pewno do niego jeszcze wrócę.


1 komentarz:

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.