niedziela, 12 października 2014

Październikowa jesień w pełni ✌✌❣❣

Dzisiejszy wypad za miasto w celu nacieszenia się kolorem ;)
Mamy przepiekną złotą jesień, ciepłą. U mnie w okolicy było mglisto, słońca brakowało ale humory nam dopisywały dopóki nie nawalił nam samochód. Jesienne ekscesy zaliczone ;)))

Na koniec wycieczki wyciekł cały olej z misy w wyniku zderzenia nadwozia z wyboistą, wiejską drogą. Podejrzewamy, że poruszyliśmy ostro miskę, chyba...⁈  Cóż, auto musiało być holowane a my byliśmy zmuszeni wracać innym samochodem, wrażeń moc ;)





✺✺✺


✺✺✺



 ✺✺✺


✺✺✺


✺✺✺


✺✺✺



Korzystajcie z pogody, z uroków jesieni ♥
Taka piękna będzie tylko do pierwszych przymrozków. 

Całuski :** :-)

21 komentarzy:

  1. świetne fotki, pięknie wyglądasz :*

    oby ten uśmiech towarzyszył Ci każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piekna jesien, slicznie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wyjątkowo ciepło to i jesień piękna. Liście będą wolniej spadały :)

      Usuń
  3. uwielbiam jesienne zdjęcia :) Wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia! uwielbiam sesje jesienne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piekna okolica! cudowne fotki

    OdpowiedzUsuń
  6. Początki jesień są przepiękne, a potem to już tylko gorzej.. :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię okresu listopadowego kiedy liście opadną :(

      Usuń
  7. śliczne zdjęcia ;)) piękne wyglądają te kolorowe liście ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia czarujące:) mój mąż nie lubi robić zdjęć więc ja nie mam takiej sesji jesiennej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro partner nie lubi to poproś kogoś innego. Mnie w plener zabrał chrzestny ;)

      Usuń
  9. Piękne zdjęcia w iście jesiennej scenerii. Uroczy sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to kiepsko jak samochodzik do naprawy. ;/
    Ale widać, że jesień Ci służy. Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.