niedziela, 20 października 2013

Pomadki Wibo Eliksir, prezentacja 4 odcieni: 01, 03, 05, 06



Cała gama kolorystyczna składa się z ładnych i modnych odcieni. Pomadki są bardzo kremowe, miękko się nakładają i nabłyszczają usta nadając im mokrego efektu. 
Nie wysuszają ust, nie podkreślają na nich suchych skórek. 

Mam 4 delikatne kolory, równomiernie kryjące. Nie są to kolory mocno nasycone, dają delikatny efekt dlatego mogę ich użyć nawet bez lusterka bez obaw, że zrobię sobie nierówny kontur. 





-będą idealne dla fanek błyszczyków jak i szminek, jest to jakby 2 w 1
-po nałożeniu nie czuć ściągnięcia, nie wysychają i nie zastygają na ustach
-trzymają się na ustach około godziny 
-nie spływa, nie zbiera się w kącikach ust
-nie rozpuszczają się noszone w torebce 

Opakowanie jest z cienkiego plastiku, obawiam się, że długo nie przetrwa jak będę nosiła w torebce. 


Kolejność od góry: 01, 03, 05, 06. 




03 


05 


01 


06 



Jestem z nich bardzo zadowolona, tworzą subtelny efekt i świetnie sprawdzają się na co dzień do dziennych makijaży. Zachęcam do wypróbowania :)

Dostępność: drogerie Rossmann
Cena: 9 zł. 


Co myślicie o tych pomadkach? Sprawdzają się u Was? :)

42 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. bardzo twarzowy nude, niezbyt blady więc nie daje trupich ust ;)

      Usuń
  2. Mam jedną i zastanawiam się nad kolejnymi:D Numer 6 bardzo mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  3. 5 mnie kusi, ajć, znam 6,7 i czerwień jeszcze mam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nr 6, którą uwielbiam, nr 7 której nie używam bo do mnie nie pasuje oraz nr 4 - czerwono-różowa tylko na okazje, bo jest dość mocna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 06 to piękny odcień spokojnego różu, najczęściej używam :)

      Usuń
  5. ehhh niech tylko zmienią te tandetne opakowania! :O

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używam szminek, choć niektóre kolory bardzo mi się podobają. Niestety po aplikacji i spojrzeniu w lustro widzę, że to nie dla mnie. Dziwnie się czuje ze szminką, może to kwestia przyzwyczajenia ;-) Ten mocny kolor jest moim ulubionym z ten czwórki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś nie lubiłam szminek a teraz mi się odmieniło ;)

      Usuń
  7. Bardzo lubię takie lekkie pomadki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam 01, 06 i jeszcze 07. 06 jest ulubioną. Cudowne są.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam 5 i bardzo lubię. Sprawdza się zwłaszcza gdy się spieszę do pracy :) Drugi kolor to 9. Bardzo mi się podoba, ale czasem robi prześwity, sama nie wiem czemu. Opakowanie jest irytujące, bo się często otwiera w torebce. Ale i tak bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nosiłam w torebce i chyba raczej nie będę skoro się otwierają...

      Usuń
  10. śliczne kolory! z Tobą najbardziej kojarzy mi się ten pierwszy nasycony róż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Usta mam zazwyczaj delikatne, lubię bardziej poszaleć z kolorem na powiekach ;)

      Usuń
  11. ogromnie mi się podobasz w piąteczce i szósteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne kolorki :) lubię tego typu pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatni makijaż ekstra i do tego ten eliksir także najbardziej przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W 03 wyglądasz najpiękniej :-) Miałam nr 05, ale niestety nie wytrzymała tegorocznych upałów ;-((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje żyją, żadna mi się jeszcze nie rozpuściła.

      Usuń
  15. mam 06 ale tu bardzo 03 mi się podoba, idealnie Ci pasuje.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 03 jest najbardziej nasycona i lubię ją z delikatnymi cieniami, dziękuję! :)

      Usuń
  16. Lubię te pomadki :) Tobie we wszystkich kolorach ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. 05 i 06 podbiły moje serce, nie wiem czemu jeszcze nie mam żadnej z nich! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.