niedziela, 14 lipca 2013

Minicure na weekend :)

Pomieszałam trochę na paznokciach bo w tygodniu nie miałam zupełnie czasu na odświeżenie koloru. Nie miałam odprysków i nie byłam zmuszona zmywać ale lakier był strasznie matowy, nosiłam go 6 dni to i tak dużo. Towarzyszył mi piasek Lovely niebieski, trwały bardzo!  Przy wieńcach, wiązankach, bukietach niestety lakier potrafi schodzić na końcówkach, nawet ten najbardziej trwały. Na co dzień noszę w dłoni sekatory, tnę druty itp rzeczy :)) Nie ma siły, schodzi wszystko! Jeśli mam odpryski i nie mam czasu na malowanie to zmyję i zostawię czyste, nie ma nic gorszego jak pozostałości koloru na paznokciach, wygląda to niechlujnie i strasznie mnie denerwuje, ot taka moja schiza na którą zwracam uwagę :)






Połączyłam ze sobą koral Golden Rose z serii Paris nr 237 z pastelowym fioletem z Lovely Gloss Like Gel nr 128. 






A ty co masz obecnie na paznokciach? :)

31 komentarzy:

  1. Piękne połączenie kolorów:). Ja obecnie mam eksperyment z folią transferową, całkiem udany, pewnie niedługo pochwalę się na blogu:D.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja aktualnie mam na pazurkach miętkę i lawendkę z p2 ;D czyli dwa kolory na które ostatnio paznokciowo choruję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z miętą też ładnie wyglądają fiolety, nosiłam już :)

      Usuń
  3. Rewelacyjny nagłówek :) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. mi też nagłówek strasznie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się :) zbyt długo nic nie robiłam, czas na zmiany :D

      Usuń
  5. śliczny! :D taki owocowy mani!

    a nagłówek fajny! najlepszy z jakiś u Ciebie widziałam do tej pory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny nowy nagłówek :) A kolorki na pazurkach piękne, zwłaszcza ten koralowy mi się bardzo podoba :) Mam wkręta na ten kolor ostatnio :)
    Czyli dobrze rozumiem , że pracujesz Kochana w kwiaciarni? Ale masz fajnie w takim razie, z pewnością robisz najpiękniejsze bukiety :)))) Hhhmmm jakie to dziwne czytać czyjegoś bloga tak długo, czuć , że się go jakby zna, a tak niewiele jednak wiedzieć, obstawiałabym , że robisz coś innego na co dzień ;) Jestem pozytywnie zaskoczona ;)))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe połączenie :). A lakiery Lovely są naprawdę bardzo trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny nagłówek, bardzo pozytywny :) a mani cudny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie :)
    Ja teraz mam miętę od My Secret ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. posiadam miętę Secret :) podoba mi się, kupiłam w zeszłym roku

      Usuń
  10. pierwsze co rzuciło mi sie w oczy to kolaż ,świetny jest! :) a ja teraz mam niebieski z flormaru :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki cudny nagłówek. Genialny:)
    Jeśli chodzi o notkę to ja preferowałabym z takim pięknym koralem połączyć jednak ciemniejszy fiolet. Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo, nowy wygląd bloga ;) Bardzo ładny :> Świetny kolaż zdjęć!
    Piękna ta lawenda z Lovely :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wygląda ten fiolet ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. boskie pazurki- oooo nowy wygląd bloga- super ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny mani :) Podoba mi się połączenie kolorów ;)

    P.S Śliczny wygląd bloga :) Bardzo mi się podoba twój nowy nagłówek :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolory są cudowne!!!! :) w szczególności ta piękna lawenda :D
    noooooo i wygląd bloga!!! ten baner dodaje mu zdecydowanie Twojego charakteru :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.