sobota, 19 listopada 2011

Makijaż cienie szary matowy+perłowy brąz

Hej dziubaski!
Za oknem brak już kolorowych, optymistycznych liści, jesień odchodzi :( Zmalowałam makijaż smutaśny, moją inspiracją była pogoda wieczorem kiedy za oknem ciemno, szaro i masa gęstej mgły :)

Połaczenie dość nietypowe ale takie bardzo lubię, choć też nie zawsze, mój makijaż odzwierciedla mój nastrój wewnętrzny. Dziś nieco nostalgiczna...


Ostatnio też bardzo polubiłam inglotowe cienie matowe z drobinkami, pięknie wyglądają przy świetle sztucznym :) Niestety nie da się tego pokazać na zdjęciach


 Makijaz nosiłam wiele dni pod rząd ponieważ wzbudzał zainteresowanie i sporo komplementów dostałam.


Kosmetyki które użyłam:
pomieszałam dwa podkłady Astor i Essence
puder sypki Inglot
tusz Essence 
na policzkach kulki Sensique i róż Inglot 89
na ustach pomadka Rimmel Airy Fairy i odrobina błyszczyka Virtual 208
cienie Inglot: szary matowy z drobinkami na całej powiece 501, zimny perłowy brąz w zewnetrznym kąciku 423 i trochę ciepłego perłowego brązu żeby nieco całość ocieplić 121
indyjski kajal wzdłuz linii rzęs




Mam nadzieje że sie podoba i któraś z Was go wykorzysta albo będzie inspiracją :) Przyjemnego i ciepłego wieczoru :)

Całuski!!!

27 komentarzy:

  1. bardzo ładny makijaż, nie dziwię się, że zebrał komplementy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny makijaż! :) Gdybym tylko do szkoły mogła się malować to z pewnością zainspirowałby mnie Twój makijaż.

    PS. Co do lakieru z Sensique - u mnie wysycha w błyskawicznym tempie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo śliczny makijaż:)
    A włoski masz piękne ech:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie każdy Twój makijaż inspiruje bo bardzo mi odpowiadają kolory jakie dobierasz do swoich makijaży :) Tym razem nie inaczej: pięknie :)

    Buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny makijaż! Mnie taki nie wiedzieć, czemu nie wychodzi ;) Chodzi mi o te ciemniejsze wyraźne kąciki, są takie staranne i cały próbuję uzyskać takić i efekt i nico. Zdradź mi proszę swój sekret ;) Może to kwestia jakiegoś super hiper precyzyjnego pędzelka? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiscie poloczanie bardzo nietypowe ale wyszlo naprawde swietnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zakochana w Twoich oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiekne polaczenie. oczka masz bajeczne! popracuj nad wyzszym roztarciem cieni:) ustawie sobie Ciebie wtedy chyba na tapete;p

    OdpowiedzUsuń
  9. GoodForYouDP
    a właśnie że ten jest mój :D


    Gray pędzlem kuleczką pracuję z Inglota lub bardzo cienkim i płaskim :)

    Mademoiselle Zu
    miło mi za ciepłe słowa :) poleciałam w tym makijażu do pracy, nie lubię zbyt mocno wyciągać cienia do góry w dziennym makijażu, ma byc subtelnie i elegancko, przesada wygląda kiczowato takie moje zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie jak zwykle! tez mam ten podkład i jest świetny :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna kręconowłosa w pięknym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny jest :) Niby mocny, a jeednak bardzo delikatny. Super!!

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi sie Twój makijaż : sama chętnie bym się tak pomalowała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście, bardzo ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. skąd ja znam ten nostalgiczny nastrój ... nie znoszę zimy

    OdpowiedzUsuń
  16. połączenie kolorów świetne, chyba zacznę się powtarzać z komentarzami pod Twoimi postami z makijażami, ale każdy mnie inspiruje i bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny makijaż, pasuje Ci :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście makijaż jest śliczny. Umiesz się ładnie pomalować:-) p.s. Kochana masz bardzo ładny kolor włosów i tak się fajnie kręcą. Kiedyś miałam blond włosy i gdyby nie to, że męczyły mnie ciemne odrosty to pozostałabym przy nim. Dlatego też ten Twój kolor tak mi się podoba:-)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Iwonka mnie również odrost czasem denerwuje tym bardziej że wiele uwagi im poświęcam i bardzo szybko rosną nie nadążam za nimi, ale nie wyobrażam sobie siebie w ciemnym kolorze, najkorzystniej wyglądam w ciepłym blondzie :)
    ciemne włosy bardzo podziwiam u dziewczyn, mają piękny blask który tak ciężko uzyskać jasnowłosym :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ładny makijaż, ja mam pytanko, jaki ma numerek ten cień po prawej stronie jasny?? bo bardzo ładny :)to jest ten 121?

    OdpowiedzUsuń
  21. tak 121 to jest ciepły brąz perłowy i jeszcze ma drobinki, trochę wpada w rudy, fajny niespotykany kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny pomysł z takim połączeniem kolorów, pięknie podkreśla kolor brązowej tęczówki :) mam pytanie - użyłaś jakiejś bazy pod cienie? również posiadam inglota 501 i u mnie ciężko uzyskać na powiece takintensywny kolor..

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny makijaż oczywiście ,ale mam takie małe pytanko czy używasz korektora pod oczy ?(jak tak to jakiego) ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuje bardzo za odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Faktycznie nietypowe połączenie, ale daje cudny efekt końcowy! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.