czwartek, 23 czerwca 2011

Syoss odżywka i pianka do włosów


Odżywka w sprayu bez spłukiwania przeznaczona do włosów suchych i łamliwych. Miała nawilżać włosy i ułatwiać rozczesywanie. Do stosowania na suche i wilgotne włosy.
 Po spryskaniu suchych włosów jedynie je wygładziła ale zostawiała nieprzyjemną warstwę. Użyta na mokre obciąża mi włosy jedyne co robi to ułatwia rozczesywanie. Nie sprawdziła mi się nie kupię więcej.

Odżywkę zużyłam pianki nie dam rady... 
Wysusza włosy i jest zdyskwalifikowana już na samym początku. Miało być mocne i ELASTYCZNE utrwalenie i jest tak elastyczne że palców nie można włożyć we włosy nie wspomnę o szczotkach czy grzebieniu. Skleja włosy , nie podkreśla loków, wysusza. Wracam do pianki Garnier.
Zawiodłam się nic więcej nie kupię z firmy Syoss. Amen

Dziewczyny jeśli używałyście dajcie znać jak Wasze odczucia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.