środa, 15 czerwca 2011

Rival de loop- produkty do pielęgnacji okolic wokół oczu


Intensywnie nawilżające serum pod oczy Age Performance
Jest to moje drugie opakowanie poprzednie miałam rok temu i byłam zadowolona. Jest to serum po oczy dostępne tylko w drogeriach Rossmann. Dobrze się wchłania, nie jest tłuste konsystencja bardzo wodnista, lejąca się. Chciałam czegoś lekkiego, ponieważ tłuste kremy nie sprawdzają się u mnie w ciepłe dni. 
Poprawy ujędrnienia skóry nie odczułam, nie napina ale dobrze nawilża, ma dobry skład.
Rozjaśnia siną skórę po oczami i likwiduje opuchnięcia. Idealnie sprawdza się pod inny krem. Dodatkowo mamy działanie przeciwzmarszczkowe :) Buteleczka ma 5 ml, jest szklana, z dozownikiem i za to duży plus.
Pompka podaje trochę zbyt dużo produktu. 
Nie polecam dziewczynom uczulonym na aloes, ponieważ jest już na drugim miejscu w składzie.


Opis działania na opakowaniu:
Rival de loop intensywnie nawilżające serum pod oczy. Zostało stworzone do intensywnego nawilżania wrażliwych okolic oczu. Kombinacja wysokiej jakości przeciwzmarszczkowych substancji czynnych długotrwale nawilża skórę i daje jej promienny wygląd. Serum z innowacyjnymi peptydami zapobiegającemu starzeniu się, zwiększa elastyczność skóry i redukuje cienie pod oczami i obrzmienia. Kompleks z kwasu bio-hialuronowego, minerały morskie, aminokwasy, z alg, aloes i prowitamina B5 chronią przed szkodliwym wpływem środowiska i działają odświeżająco na skórę. Lekki żel szybko się wchłania, nie natłuszcza i sprawia że skóra staje się wygładzona. Koszt ok 8 zł.




Augen Tuch- Maske Revital Q10
Te maseczki mam zawsze w szufladzie toaletki są niedrogie a dobrze nawilżają  moją skórę pod oczami. Po ciężkim dniu kiedy moje oczy wołają o pomoc robię właśnie taką kurację. Maseczkę wystarczy przyłożyć w okolice oczu i zostawić na około 10 min. Zawiera wyciągi z aloesu i koenzym Q10 co zapobiega tworzeniu się zmarszczek. Witamina B5 wygładza skórę. Koszt około 1,50






Krem do pielęgnacji okolic oczu Revital Q10
Krem delikatnie natłuszcza, nie podrażnia, nie szczypie w oczy kiedy się do nich dostanie. Stosowałam go na noc i po przebudzeniu rano powieki miałam bardziej opuchnięte niż zwykle. Dobrze się wchłaniał, miał lekką konsystencję, która pozwalała na wpracowanie kremu w skórę bez jej naciągania. Poprawa elastyczności zauważalna po 2 tygodniach stosowania, skóra jakby zaczęła się rozprostowywać, niestety przez to że powoduje opuchnięcia odstawiłam go i pewnie połowa tubki skończy w koszu :(



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.