wtorek, 28 czerwca 2011

czerwcowe zużycia

Ziaja ogórkowy tonik
Bardzo lubię ten tonik, często do niego wracam, jest delikatny dla skóry nie podrażnia nie zawiera alkoholu, przyjemnie odświeża skórę szczególnie latem. Wyciąg z ogórka u mnie bardzo dobrze się sprawdza, rano świetnie likwiduje opuchnięcia z powiek i pod oczami. Kosztuje około 5zł.


Rival de loop nawilżające kapsułki z wit E
Zachęcona dobrymi opiniami tych kapsułek pomyślałam że i ja wypróbuje. Bardzo dobry produkt świetnie nawilża, pozostawia tłustą warstwę na twarzy. Skóra jest wygładzona i delikatna w dotyku, pierwsze opakowanie zużyłam całe regularnie jak zaleca producent i niestety mnie zapchały. Miałam podskórne bolące krosty :( Drugie opakowanie wykorzystałam w ciągu 3 tygodni czyli kapsułkę nakładałam co 2-3 dni i ta metoda zdecydowanie lepiej mi służy bo mnie nie zapchały.
Jeśli chcecie spróbować lepiej ostrożnie :) szczególnie jeśli macie skórę mieszaną lub tłustą. Na pewno co jakiś czas będę stosowała te kapsułki bo widzę efekty :)
Chętnie poczytam jak Wasze odczucia po kuracji :)


Puder stylizujący got2b
Stosuję tylko do uniesienia włosów u nasady, do stylizacji czy utrwalania fryzury się nie nadaje. Dzięki niemu ładnie można unieść czuprynę :) efekt na moich włosach jest na parę godzin ale pewnie dlatego że są ciężkie i "siadają". Czy wysusza nie wiem zbyt krótko używam ale obciąża. Włosy są też nie przyjemne w dotyku. Cena wysoka a mała pojemność.



Nivea żel pod prysznic
Ładny świeży zapach, gęsta konsystencja dzięki czemu nie spływa z dłoni. Bardzo wydajny, dobrze się pieni, nie wysusza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.