niedziela, 5 czerwca 2011

Woda termalna La Roche Posay

Kto chociaż raz spróbuje wody termalnej na skórę będzie już jej wierny na zawsze...

Wody termalne mają właściwości kojące, łagodzą podrażnienia po inwazyjnych kosmetykach lub zabiegach dermokosmetycznych a także  np po goleniu. Sprawdza się także u mężczyzn. Orzeżwia i odświeża skórę w ciągu całego dnia, można psikać na makijaż bez obaw że coś nam się rozpłynie.

Może uzupełniać demakijaż i zastępować tonik do twarzy. Chroni skórę przed działaniem wolnych rodników. Niweluje uczucie pieczenia po opalaniu.


Kupiłam w zestawie gdzie było 2 butelki po 150ml i zapłaciłam 44zł.



Używam od ponad roku wody termalnej z La Roche Posay. Wcześniej kupowałam także Avene i obie mi się spisywały na piątkę. Dają bardzo delikatną mgiełkę na twarz nie naruszając makijażu.
Wodę wystarczy rozpylić na skórę i zostawić do wchłonięcia na około 3 min. po czym delikatnie przyłożyć chusteczkę i zdjąć nadmiar. W lato można trzymać w lodówce schłodzona daje ulgę podczas upalnych dni.
Stosuję też zimą kiedy moja skóra jest zaczerwieniona podrażniona, mam tendencję rumienienia, skóra mocno reaguje na nagłe zmiany zimno-ciepło.


UNIKALNY SKŁAD NATURALNIE BOGATY W PRZECIWUTLENIAJĄCY SELEN



SKŁADNIKI MINERALNE ZAWARTE W 1 LITRZE wody z la roche posay


Węglowodany: 396 mg
Wapń: 140 mg
Krzemiany: 30 mg
Selen: 60 μg
Cynk: 22 μg
Miedź: 5 μg
Suche pozostałości w temperaturze 180°C: 440 mg
Neutralne pH


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.