piątek, 24 czerwca 2011

Domowe Spa na dłonie

Jeszcze parę dni temu maiłam problem z przesuszonymi dłoniami. Zrobiłam parę domowych zabiegów aby przywrócić im dawny stan, pomogło :)

Domowa maseczka na dłonie
Mieszamy 3 łyżki oliwy (ciepłej) z żółtkiem. Smarujemy papką dłonie i owijamy folią. Po około 20 min zmywamy i nakładamy grubą warstwę kremu.
 Po takich maseczkach była znaczna [poprawa ale pomagałam sobie jeszcze maścią z wit A oraz kremem Bambino i podobnie nakładałam dość grubą warstwę i rękawiczki jednorazowe, kosztuje grosze a jaki daje  efekt :)


Stosowałam także maskę parafinową Marion. Są to dwie saszetki w jednej jest piling a w drugiej maska. Piling mało inwazyjny jak dla mnie mało drobinek dodatkowo używałam pomarańczowego pilingu z Biedronki  po tamtym skóra jest naprawdę dobrze wygładzona. Sama maseczka ma konsystencję bardzo lejącą spływa z dłoni. Do zestawu dołączone są rękawiczki. Poprawia wygląd dłoni są po niej miękkie i wygładzone.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.