piątek, 3 czerwca 2011

Kosmetyki majowe-ciąg dalszy


Eveline slim extreme scrub
Dużo lepszy od tego w zielonym opakowaniu. Lepiej ujędrnia skórę, przyjemniej pachnie, wygładza skórę czego tamten nie robił. Baaaaardzo dużo granulek i konsystencja bardzo dobra. Jeden minus-opakowanie! Ten także jest ciężko wyciskać z tej tubki. Producent powinien zmienić opakowanie bo produkt jest świetny.


Avon płyn do kąpieli o zapachu białych lili- zapach nie wywołał jakiegoś super zachwytu spodziewałam się że będzie ładniejszy. Pieni się średnio miałam tańsze płyny które pieniły się lepiej. Przyjemnie mi się go używało. 


Masło oliwkowe Avon 
Używałam na siłę żeby to zużyć... Zapach ma okropny to nie kojarzy mi się z oliwką. Najgorszy oliwkowy zapach jaki miałam. Dobrze nawilża szybko się wchłania ale nie kupię więcej bo nie zniosę tego zapachu. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.