poniedziałek, 20 stycznia 2014

Top Coat Revlon- Slipper


To już mój drugi top Revlon, z pierwszego (Galaxy) byłam bardzo zadowolona więc dokupiłam kolejny, tym razem z czerwonymi i srebrnymi drobinkami. 

Jest to bezbarwny top coat z mnóstwem malutkich srebrnych i czerwonych drobinek. Dodatkowo w buteleczce są zatopione małe plastry miodu, które mienią się różnymi kolorami w zależności od światła. Jest ich stosunkowo mało i przy malowaniu na jeden paznokieć nakłada się średnio około 3 4 takich błyskotek. Efekt na paznokciach jest delikatny, nie rzuca się mocno w oczy z daleka i najlepiej moim zdaniem wypada na lakierach w odcieniach nude, wszystkich jasnoróżowych oraz mlecznych. 

Top nie wpływa na zmianę odcienia lakieru bazowego, trochę przedłuża jego trwałość, nadaje delikatnego połysku. Nie gęstnieją, w buteleczce jest metalowa kulka, która pomaga mieszać lakier. Wygodne pędzelki (długie i cienkie) ułatwiają malowanie. 




jedna warstwa top coat Slipper, bazą był lakier Eveline 496




Galaxy jest ładniejszy i komponuje się z wieloma kolorami, pokazywałam go już rok temu :)
























Oba są ładne i jestem z nich zadowolona, równomiernie rozkładają się drobinki nie trzeba się nad tym gimnastykować ;)
 Gdybym miała kupić ponownie top od Revlon na pewno wybrałabym Galaxy :) Slipper wygląda ładnie ale tylko na niektórych odcieniach.


20 komentarzy:

  1. Ślicznie wygląda na wszystkich kolorkach :)
    Przy okazji - śliczne masz paznokcie, ale o tym zapewne wiesz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie paznokcie ;) Ja póki co walczę o to, żeby wreszcie pozbyć się okropnego nawyku obgryzania ich ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup sobie w aptece ten gorzki płyn nawierzchniowy, jest tak niedobry, że nie będziesz miała ochoty obgryzać ;P

      Usuń
  3. mi najbardziej podoba się wersja czerwona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie jakby wyglądał na czerwonym lakierze..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Galaxy jest widoczny, Slipper na czerwonym ma widoczne tylko srebrne drobinki, reszta się zlewa :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bardzo ładna mięta, niestety nie jestem zadowolona z niego, trafił mi się odkształcony pędzelek i niewygodnie się nakłada.

      Usuń
  6. Oba top coaty prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię brokaty, ale te niespecjalnie mnie zachwycają

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pierwszym bazowym lakierze prezentuje się przepięknie :)
    I na bieli również mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezentują si oba bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny, na każdym kolorku ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Slipper wygląda cudnie na tym nudziaku. Galaxy też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dokładnie oba są ładne, choć chyba bardziej galaxy do mnie przemawia :D
    zazdroszczę pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wygląda.. praktycznie na każdym kolorku jest ładny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.