czwartek, 7 listopada 2013

Perła i mat. Makijaż wieczorowy za pomocą 2 cieni


Ot, taka klasyka. Makijaż nie zajmuje dużo czasu, wystarczy użyć 2 cieni: jakiegoś jasnego i ciemnego. Przyciąga uwagę, jest kobiecy, seksowny, trochę koci, kontrastowy. Uniwersalny, pasuje do każdego koloru tęczówki.
Użyłam mojej ulubionej palety Sleek Oh So Special. 
Usta zrobiłam delikatnie różowe, z połyskiem. Wystarczy skupić się na ładnym roztarciu czerni i gotowe!







Twarz
podkład Astor perfect stay i Under 20 
puder Wibo
róż Inglot 82

Oczy 
maskara Lovely Falshe Lashes
cała powieka cień perłowy Gateau
zewnętrzny kącik i załamanie Noir
kreska zrobiona czarnym cieniem 

Usta 
odrobina pomadki Maybelline 103
błyszczyk Wibo Sensation XXL nr 2



47 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie połączenie :)
    W Twoim wykonaniu to mistrzostwo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No i ładnie, 2 w zupełności wystarczą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba sterty cieni żeby zrobić sobie ładne oko :)

      Usuń
  3. też lubię takie kolory na powiekach! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci to wszyło, ja zawsze mam problem z takim makijażem :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Często łączę ze sobą dwa kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko, zupełnie wystarczająco, żeby było ładnie nie musi być przepychu ;)

      Usuń
  6. Dwa cienie to coś dla mnie :) Rzadko co używam więcej na raz :)
    Piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam Twoje piękne makijaże ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Odcienie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą paletą można szaleć ;))) Ten jasny perłowy zdecydowanie najładniejszy w palecie!

      Usuń
  9. Jak zawsze jestem pod wielkim wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny makijaż, pasuje Ci :) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze sie czuję w takim makijażu, trochę "medeluje" moje głęboko osadzone oczy.

      Usuń
  11. Piękny makijaż, bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie połączenie właściwie podoba się większości, pasuje do wszystkich kolorów tęczówek :)

      Usuń
  12. Mam ten puder Wibo i marzę o tym, by się w końcu skończył:) wyjątkowo się nie polubiliśmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Ci nie służy to nie używaj na siłę, po co się męczyć. Mogę Ci polecić sypańca z Inglota, dla mnie idealny, używam od lat.

      Wibo nie robi krzywdy mojej skórze, trzyma się cały dzień, jestem z niego zadowolona, tak samo dobry jak Synergen tylko ma żółte tony, niweluje mi zaczerwienienia.

      Usuń
  13. podoba mi się :) zachwycałam się nim przez 2godziny w szkole teraz też siedze i sie zachwycam heh :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Corner w szkole skup się na nauce a nie na moich makijażach, one nie uciekną, zobaczysz po szkole ;P Dziękuje :)

      Usuń
  14. Pieknie! *_* Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana, nie umiem tak pięknie zblendować cieni jak Ty :-)!

    OdpowiedzUsuń
  16. prześlicznie! uwielbiam Twoje makijaże! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie ; )
    a ten cień różowy - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj kochana,żle na mnie wpływasz.Zachwycona Twym makijażem(każdym)wpadłam w manię kupowania cieni i pędzli.Oj Ty,Oj Ty!Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Jak będziesz miała więcej kolorów to i na pewno nabierzesz ochoty na zabawę w te kolorki :) Jestem pewna!

      Usuń
    2. Dokładnie!Wsiąkam w to!

      Usuń
  19. Świetny makijaż , kolory które lubię ! ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ piękne oko:)
    Co polecisz z Inglota z cieni na codzienny makijaż dla okularnicy ze szkłami minusowymi wada - 2. Coś perłowego białego ? dotychczas używam cieni z avonu, essence ( te sa super z baza tejze firmy) z sephory i bell a inglota nigdy nie miałam.Mam zielone oczy z delikatnie brązowymi plamkami i zlote blond włosy. Dzieki wielkie Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli używasz cieni Essence i Avon to powiem Ci że do Sleek i Inglota nie mają polotu :P
      Na co dzień oczywiście do zielonej tęczówki sprawdzą się jasne beże i brązy, zielona tęczówka lubi fiolety. Konkretnie trudno mi coś polecić bo lubię wszystkie swoje cienie, zajrzyj sobie do postów o cieniach Inglot, może coś Ci wpadnie w oko.
      W sklepie firmowym można dostać oczopląsu ;) Trudno się zdecydować.

      http://beautywizaz.blogspot.com/2013/01/cienie-inglot-moja-kolekcja.html

      Usuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.