poniedziałek, 5 stycznia 2015

Błyszczący makijaż karnawałowy [cień sypki My Secret, Inglot]


Wszystkie imprezy zaliczam w tym makijażu. Połączenie granatu ze złotem bardzo mi się podoba, świetnie się w nim czuję a wykonanie tej kombinacji zajmuje mi max 20 minut.
Na co dzień maluję się delikatnie, używam dużo matowych cieni dlatego jeśli mam okazję to chętnie maczam pędzle w sypkich cieniach brokatowych ;) Jak nie w karnawale to kiedy? :D

Światło pożarło mój błysk, na żywo makijaż przepięknie się mienił. Sypkie cienie mają moc, dają popis w świetle sztucznym.

Złoty migotek z My Secret jest ze mną już pewnie ze 3 lata! Wiadomo, sypańce są wydajne. Kolejny pigment Inglot 85 też towarzyszy mi parę lat, uwielbiam go i tym razem nałożyłam go w wewnętrzne kąciki uprzednio pomiziane eyelinerem turkusowym Lovely, zależało mi na podbiciu zieloności z tego pigmentu. Do zewnętrznych kącików użyłam matowego cienia granatowego z palety Sleek Vintage Romance. 













Lista użytych kosmetyków:

  • cień sypki My Secret złoty 03
  • pigment Inglot 85 (bazą był eyeliner turkusowy Lovely)
  • matowy cień Sleek Vintage Romance Romance in Rome
  • podkład Fm Second Skin pomieszany z Toleriane La Roche Posay 
  • puder All Matt Catrice
  • czarny eyeliner Wibo 
  • róż i rozświtlacz z palety Ultraflesh Shinebox
  • pomadka Kobo 310



14 komentarzy:

  1. Śliczny makijaż. Bardzo ładnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też dziś miałam sypki inglot 85 na oczach. przepiękny cień :)

    śliczny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wrócę sobie do niego, jak kupię taki metaliczny cień, już mam upatrzone z Inglota. Srebrny koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. na pierwszym zdjęciu dobrze widać makijaż - pięknie wyglądasz ;--)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie pomalowane oczy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się błyszczy :) Makijaż jak zawsze perfekcyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedno z moich ulubionych połączeń to właśnie złoto + granat, kojarzy mi się bardzo zimowo i elegancko :). Złotego sypańca z MS nie mam, a bardzo lubię te cienie, muszę chyba na niego zerknąć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź sobie tester przy okazji, myślę że Ci się spodoba :-)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.