czwartek, 13 marca 2014

Makijaż wiosenny i kryzys włosowy :(


Witam ciepło :)

Zaczynam czuć wiosnę :) Ocieplenie i słońce jest już od paru dni ale nie korzystałam z pogody. Byłam chora prawie 3 tygodnie, oprócz silnego bólu gardła czułam ból w stawach, nic mi się nie chciało i nie poprawiało mi humoru to piękne marcowe słońce. 
Już wracam do siebie, wraca mi nastrój i ochota na kolorki więc zieleń oliwkowa i szmaragdowa w roli głównej :)

Postawiłam na kolory zielone, uwielbiam zieleń szmaragdową w makijażu, która niesamowicie wydobywa brązową i niebieską tęczówkę, użyłam jej na dolnej powiece, cień pochodzi z palety 88 cieni. Na górnej powiece są tylko cienie z Inglota, całość dopełniła cienka kreska zrobiona eyelinerem, listę użytych kosmetyków znajdziecie jak zwykle na końcu posta. 


Żeby nie było zbyt różowo, na policzkach mam róż w brzoskwiniowym kolorze, który zawsze pięknie zagra z zieleniami na powiece, na ustach przyjemny, ciepły nude Eliksir z Wibo.



Puch na głowie zawdzięczam oblepiającej odżywce Gliss Kur, postanowiłam wrócić do silikonowej odżywki i przekonać się czy włosy nadal nie lubią silikonów. Nie lubią! Nie cierpią! Swoje niezadowolenie mogę wylać w osobnym poście łącznie z recenzją odżywki :\\ Jestem ciekawa kiedy skręt mi wróci? :(( Chyba nigdy więcej im tego nie zrobię :(( 
Włosy nie są oblepione, za każdym razem oczyszczałam je szamponem z SLES żeby się na nich nic nie nadbudowywało. Efekt? Włosy miękkie ale spuszone, loka nie ma... 








Twarz
podkład Kobo Ideal Cover
puder sypki Inglot
róż brzoskwiniowy Inglot 99

Usta 
pomadka Wibo Eliksir 05 

Oczy 
baza pod cienie Hean 
cienie Inglot: różowy jasny 488, róż ciemny 489, zielony oliwkowy 148, brązowy 459
tusz Pierre Rene Lash Precision 

 

25 komentarzy:

  1. Śliczny, świetlisty... :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj biedne włoski :( Faktycznie są w gorszej kondycji, ja na pewno nie wrócę do mocno silikonowych i oblepiających odżywek i masek, również mi nie służą. Oby szybko wróciły do siebie, trzymam kciuki :*

    Makijaż - jak zawsze prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten puch mnie bardzo irytuje, odstawiałam już Gliss Kur, czekam aż wrócą do siebie.

      Usuń
  3. bardzo ładny makijaż :)
    dziennaczek z odrobiną koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się:) lubię takie kolorki..

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam fioła na punkcie szmaragdowej zieleni, nie tylko w makijażu ale i stroju:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w stroju trochę mniej ale na oczach preferuję nawet codziennie, lubię szmaragdowe kreski na linii wodnej lub na górnej powiece ;)

      Usuń
  6. Makijaż bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny makijaż, promiennie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie skręt Ci coś się spuszył - a piękne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki puch mi towarzyszy odkąd wprowadziłam odzywkę Gliss Kur :(

      Usuń
  9. Jak zawsze ślicznie-TPrzez Twą osobę zaczęłam interesować się kolorówką-dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten szmaragd...mega!
    Czekam na recenzję odżywki i wylanie smutków, szybkiego powrotu skrętu życzę!:*

    OdpowiedzUsuń
  11. cieszę się, że choróbsko już przeszło! śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za długo mnie trzymało :( Najważniejsze że już jest dobrze :)

      Usuń
  12. Nawet napuszone włosy masz sliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam na blog
    ....ANGIELSKI na SKRÓTY ...
    Może , akurat jakieś informacje się przydadzą...
    Miłego dnia życzę !
    Piękne oczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odstaw szybko tę odżywkę, bo odbiera cały blask Twoim cudnym włosom :-((
    Śliczny makijaż :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, już nie używam, odstawiłam bo odżywka wyjątkowo mi nie służy.

      Usuń
  15. Od razu zwróciłam uwagę, że loczków nie ma. Zdecydowanie wolę u Ciebie mocniejszy skręt!
    A makijaż piękny, bardzo wiosenny w moim odczuciu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.