czwartek, 22 listopada 2012

Paczka od Simply, Barry M rządzi ;)

Paczusię dostałam od Simply  w ramach wdzięczności za wysłanie maski do włosów. Po otwarciu aż zmiękły mi nogi, kobieta się rozszalała! :D Bardzo dziękuje i przesyłam buziaka! Absolutnie nic w zamian nie chciałam i prosiłam ją aby nic nie wysyłała bo dla mnie zakup tej maski to był pryszcz, mam sklep fryzjerski w pobliżu. Kinga ależ Ty mnie rozpieszczasz! smilerofl.gif  Nowa kolekcja lakierów jest dostępna na mojej wyspie Inglota, na pewno dostaniesz ode mnie kolor o którym pisałaś!

banana.gif

W paczce znalazłam 8 lakierów Barry M, mleczny róż już mam na paznokciach, nie wytrzymałam i zaczęłam testowanie :D Jest miodzio, prezentacja niebawem!
Od dawna miałam chęć kupić lakier magnetyczny, nie mogłam się zdecydować, teraz mam w pięknym brązowym kolorze ze złotymi drobinkami. Dostałam także jeden glitter, przepiękny! Zielona pomadka, która daje efekt malinowych ust, bardzo fajna nigdy nie miałam takiej, zaskakująco długo trzyma się na ustach.
W paczce był także cień MUA w pięknym złotym kolorze, już się nim malowałam, daje roziskrzony, pięknie migający efekt, na pewno zrobię makijaż z jego użyciem. Cień się pokruszył ale nie będzie mi to przeszkadzało w używaniu :)





Kinia dorzuciła mi także maseczki z Superdrug, mam przeczucie że będą bardzo przyjemne w użyciu.




     

        





emotikony na gg najlepsze


28 komentarzy:

  1. zaciekawiła mnie zielona pomadka ;)) czekam na prezentacje lakierów na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, intryguje kolorem :)
      śliczne kolorki, zazdroszcze! :D

      Usuń
  2. smakowicie wyglądają te maseczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zawartość!

    Ogromnie lubię tę nową serię lakierów z BarryM, są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo co za zielone cudo! :)
    Pokaż pomadkę na ustach, ciekawa jestem jak wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie cię Kinga rozpieściła :) to teraz Pani Ewelina będzie nam pokazywać pazurkowe posty i działania tych fajnych maseczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. och piękne! od dawna mi się marzy coś z Barry M

    OdpowiedzUsuń
  7. Same piękności! Jest się z czego cieszyć:))

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej, szkoda, że cień się pokruszył :/

    miłego testowania :*

    OdpowiedzUsuń
  9. ahh ten róż koniecznie pokaż ;))
    co do zielonej pomadki pamiętam taką w złotym opakowaniu, też na różowo barwiła ;) z lat 90tych :D ale z jakiej firmy to już nie pamiętam...

    OdpowiedzUsuń
  10. najbardziej jestem ciekawa tej kokosowej maseczki :D paczka wypasna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Biedy cień z MUA, ale się potrzaskał :( A zielona pomadka to dla Fiony? ;D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o, zielona pomadka:) pamiętam, że były takie kiedyś 100 lat, na ustach zmieniały kolor na różowe:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie smakołyki :D
    Interesująca pomadka :d Jak ją zobaczyłam to pomyślałam- a na co jej ta zielona pomadka? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo jaka pomysłowa pomadka! Czekam na jej recenzję i kilka zdjęć na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie kolory bardzo udane, ale najbardziej ciekawią mnie te lakiery z serii Jelly :) A pomadka to już totalny czad :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojaaaaaaa, tam są jakieś żelkowe lakiery? *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowności! Mi najbardziej wpadł w oko cień- pokazuj go szybciutko w makijażu, bom ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Normalnie szczena opada!piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.