środa, 14 września 2011

Makijaż ze szmaragdową kreską-kredka Fm

Kredę mocno polubiłam rewelacyjnie się trzyma na oku i z łatwością się nią pracuje, prawie codziennie mam ja na powiece lub linii wodnej :)

Swiatło miałam kiepskie w rzeczywistości kolor jest dużo ciekawszy i mocniejszy
Lubicie taki odcień zieleni??





Użyte kosmetyki
2 cienie Inglot kremowy i brązowy
podkład Astor perfect stay
puder sypki Inglot
maskara Essence
kredka Fm malachite green
róż Virtual 09
na ustach jakaś próbka szminki nie pamiętam co to było

10 komentarzy:

  1. fantastycznie, taki makijaż lubię najbardziej.Do twarzy Ci w nim:)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietnie pasuje do brazowych oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty o mnie dużo wiesz, a ja wiem, jaki makijaż jutro będę nosić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna kredka :) W takim makijażu lubię zielony kacent na dole :)

    Co do komentarza u mnie:
    Ta odżywka jest o wiele lepsza niż olejek rycynowy, bo stosowałam go kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie pamiętasz co to za szminka, bo wygląda bosko! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi zielenie nie za bardzo pasują, ale u Ciebie to już inna bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. w zieleniach mało osób czuje się dobrze wiec wcale mnie to nie dziwi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię zielonego,ale ty wyglądasz świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie bomba! kocham kolorowe kreski:-))))

    Mam pytanie, czy moglabys blizej zaprezentowac perłowy cień Inglot nr 452?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.